Fikk akkurat positiv test, 9 eller 10 DPO på kveldsurin!
![](../../../community/image.ashx?imageid=77978&imagename=17082011165.jpg)
EL testen er ikkeno å bry seg om, la den over bare for å se hvor streken skulle være, og om jeg virkelig ser riktig?! For det ER en bred rosa strek på g-testen? Syns jeg skimtet noe på en test i dagtidlig, men den var kun synlig hvis man la godviljen og litt fantasi til! Denne er tatt 12 timer senere, nå i kveld, og her SER man jo streken! Kan det være sant?! Hjelpes!!![](../../../images/emoticons/forumsmilies/Smiley1.jpg)
Dette tar nok litt tid før synker inn ja.. Hadde liksom gitt opp litt, siden jeg fikk beskjed om at jeg hadde svake eggløsninger! MEn da klarte vi det på egenhånd, hurraa!! :D
![](../../../community/image.ashx?imageid=77978&imagename=17082011165.jpg)
EL testen er ikkeno å bry seg om, la den over bare for å se hvor streken skulle være, og om jeg virkelig ser riktig?! For det ER en bred rosa strek på g-testen? Syns jeg skimtet noe på en test i dagtidlig, men den var kun synlig hvis man la godviljen og litt fantasi til! Denne er tatt 12 timer senere, nå i kveld, og her SER man jo streken! Kan det være sant?! Hjelpes!!
![](../../../images/emoticons/forumsmilies/Smiley1.jpg)
Dette tar nok litt tid før synker inn ja.. Hadde liksom gitt opp litt, siden jeg fikk beskjed om at jeg hadde svake eggløsninger! MEn da klarte vi det på egenhånd, hurraa!! :D