Jeg fikk se:

tretroll

Forumet er livet
VIP
10 rosa fingre, 10 rosa tær og det beste rosa bankende hjertet;-)

Jeg og legen var jo veldig uenige om termin, og dessverre hadde je rett... Termin blir da 17.august, og jeg er bare 16+2, ikke 18++++? Som legen mente. Jaja-lenge å vente på snuppedulla mi:-)

Var det jente følelse du hadde? Gratulerer så mye. Ikke så gøy å bli satt så langt tilbake,men kjekt å ha rett :-)

Njei, var ganske overbevist om gutt siden jeg har to fra før, men ingen spesiell følelse i grunn;-)

Gratulerer med jente :)

Målene var ok, ho sa de var riktigere nå enn etter uke 20. Men må tilbake for å se at nyrene er skikkelig og mer detaljer på hjertet. Hun kunne se 4 kamre, men ikke annet fordi det var litt tidlig. Skal tilbake 4.april.

Skal på UL med lege 8. April da, så er litt teit, men de sjekker ulike ting;-)

Gratulerer med ei lita tulle :) kjedelig å bli satt tilbake, men fint å få en ekstra titt da ;)

Gratulere med ei lita jente :)

Gratulerer med jente i magen :) Min termin er også foreløpig 17 august, i følge tidlig ul. Kan jo fort bli flytta på da... Kjedelig å bli satt tilbake såpass, men du var kanskje forberedt på det siden dette siden det passet dine beregninger bedre?
Jeg ble satt tilbake bare 5 dager ved tidlig ul, og syns DET var kjipt liksom... Fint å lese at alt var som det skulle da i hvert fall :)

Back
Topp