Jeg fikk "plaster på såret"

monicabebe

Forumet er livet
av en ny hemmelig venn som syntes synd på meg som ikke fikk hemmelig-venn-gave. Det var jammen koselig.

Jeg fikk skrubb og en såpe og et kult, hjemmelaget kort som så ut som et plaster(fordi det var et plaster på såret)

Tuuuuuuuusen takk!!! Jeg ble superglad!

Og jeg gleder meg til å prøve de deilige produktene fra Såpebobla.

Og så vet jeg ikke hvem det er fra helt....for de var ikke stemplet på postkontoret slik at man kunne få et hint.

Men kanskje det er lenemor siden hun hadde adressen min fra organiseringen?

Mon

Så kjekt!![:D]

Adressen kan vel finnes på telefonkatalogen.no?

Å jada....den kommer opp(noe som er rart fordi jeg egentlig ikke har det samme etternavnet lenger)

Men da kan det jo være deg også da, Actrine[:D]

ORIGINAL: Trillemor82

så kos!![:D] det var jammen snilt![:D]

Eller er det deg? Du vil vel heller ikke bruke mitt nye etternavn når mitt gamle er så FIIIIINT!!

ORIGINAL: monicabebe

Eller er det deg? Du vil vel heller ikke bruke mitt nye etternavn når mitt gamle er så FIIIIINT!!

ja, jeg liker jo det gamle navnet ditt ekstra godt.[:D][:D] og syns jo egentlig det er litt ukult at du har skkiftet.. litt barnslig egentlig..............

men.. nei.. jeg er nok ikke den snille her inne![8D] ei heller er jeg så kreativ at jeg hadde klart å sende et kort som lignet et plaster[8D][:D]

ORIGINAL: monicabebe

ja, jeg liker jo det gamle navnet ditt ekstra godt.[:D][:D] og syns jo egentlig det er litt ukult at du har skkiftet.. litt barnslig egentlig..............

men.. nei.. jeg er nok ikke den snille her inne![8D] ei heller er jeg så kreativ at jeg hadde klart å sende et kort som lignet et plaster[8D][:D]

Du er jo superkreativ, så kunne fint trodd det var deg. Men bruker jo mitt gamle navn selv også da...synes det er myyyye finere.

Holder en knapp på Lenemor altså!

Ja, det gjør jeg også

Uansett: Tuuusen takk!Det var skikkelig ksoelig gjort!

ORIGINAL: Olive76

Holder en knapp på Lenemor altså!

Tror du Lenemor syns det er greit at du holder en knapp på henne?? Ser det for meg.. håper det er en liten knapp som ikke veier så mye![8D][:D]

Det må være en knapp som ikke må trykkes så hardt på... jeg er litt sart [;)]

ORIGINAL: lenemor

Det må være en knapp som ikke må trykkes så hardt på... jeg er litt sart [;)]

Hahahaha...lover å bare ta så vidt på den knappen. Tusen takk i allefall[:D]

Det var da så lite [:D]

Det var ikke lite...du hadde jo ikke trengt det i det hele tatt.

Jeg gleder meg til jeg skal teste det ut....må ta det en dag jeg har god tid til å skrubbe!!

Back
Topp