Jeg fikk ikke plass!!

StorkNebb

Elsker forumet
Jeg fikk brev fra Ullevål i dag om at det var fullt på føden da jeg har termin[:@]
Søknaden er sendt videre til Ahus..
Noen som vet om det er fødehotell der??

Huff da [&:] Den var kjedelig! Glad jeg slipper noe sånt... Lykke til! [:D]

Jeg ahr hørt at det skal komme pasienthotell i 2010. Men kanskje ikke så tidlig som i januar???

Kjenner flere som ikke har fått plass på Ullevål. Legene vil jo egentlig ikke at man kommer på 1. kontroll før nær uke 12, men hvis man venter så lenge får man jo nærmest garantert ikke plass på Ullevål - søknaden må sendes tidligere.

Når det er sagt så har de jeg kjenner som har havna på (nye) AHus vært veldig fornøyd i etterkant

Får håpe jeg får plass på Ahus da..[8|]
En plass må jo jeg også føde.[;)]

Pasienthotellet på Ahus er ikke ferdig før April mener jeg at jeg har lest, derfor søkte jeg meg til Ullevål. Var heldighvis hos legen for noe annet når jeg var 6 uker på vei og hun kastet seg over papirene og søkte til Ullevål med engang da det er der jeg vil pga av hotellet. Men Ahus har veldig fine rom, leste en del om de og fristet en del, alle føderommene har badekar og alt er jo nytt og fint. Er også flest enkeltrom der så far får komme og gå litt mer fritt, men de har ikke så altfor mange rom, leste at det burde ha vært bygd dobbelt så mange..

Men krysser fingrene for at du får plass!

Back
Topp