jeg fikk et sånnt ark...

babytutta

Forumet er livet
blodprøveark..
skal taes prøver (hormonprøver) på dag 3 i syklusen min...
men hvilken syklus..den neste?? altså den som kommer nå. skal ha mensen om ca 2-3 uker.. og neste mensen etter der igjen er ikke før rett etter timen rekner jeg med..

noen som veit,,??

å kan man ta de så lenge før ja...ok. greit vite... jeg har jo bare 1 mens mellom mest sannsynlig... har litt lange sykluser, så tror ikke jeg rekker mer en en før den 28.okt.

takk for svar.. ja ringer jeg å hører, så får jeg stikke opp her på sykehuset å ta..

tok du på Haukeland eller "lokalt"??
å tok du bare vare på svaret til du kom inn til forundersøkelse..??

ja frå ringe på mandag..takk for svar[:D] 

Er dette de samme prøvene som ble tatt under utredning?? For vi har nemlig fått time til forsamtale, men ikke bloprøveskjema...

vi har ikke utredning, så det veit jeg ikke.men dette er bare for å få en hormonstatus på meg på en måte... så dere har nok hatt det på utredningen kan jeg tenke meg. skal ringe på mandag for å sjekke... da tar jeg det såfall av fastlegen min den dagen...

ORIGINAL: Babyhåp

Er dette de samme prøvene som ble tatt under utredning?? For vi har nemlig fått time til forsamtale, men ikke bloprøveskjema...

Fikk heller ikke blodprøveskjema før forsamtalen, men tok blodprøve med hormonstatus under utredningen.
På forsamtalen tok eg nye blodprøver, men da var det for hepatitt og røde hunder og slikt...

ORIGINAL: Hope

ORIGINAL: Babyhåp

Fikk heller ikke blodprøveskjema før forsamtalen, men tok blodprøve med hormonstatus under utredningen.
På forsamtalen tok eg nye blodprøver, men da var det for hepatitt og røde hunder og slikt...

Puh, det  var det jeg trodde[:)]

Back
Topp