Jeg fikk et klart plusstegn!!!

Super_mamma

Forelsket i forumet
Jeg kan ikke tro det, men det er sant. Jeg er GRAVID!!!! Etter mye testing fikk jeg endelig et helt klart svar. Nå er det ingen tvil lenger. Sender over masse befuktningsstøv og babystøv til dere alle så dere kan følge med inn i septemberforumet[:D]

GRATULERER!!!!

Gratla!

Gratulerer

ORIGINAL: Super_mamma

Jeg kan ikke tro det, men det er sant. Jeg er GRAVID!!!! Etter mye testing fikk jeg endelig et helt klart svar. Nå er det ingen tvil lenger. Sender over masse befuktningsstøv og babystøv til dere alle så dere kan følge med inn i septemberforumet[:D]

Når hadde du egentlig IKM?

ORIGINAL: Apple

Gratulerer så mye! Kos deg med spiren! [:)]

ORIGINAL: venterispenning

ORIGINAL: Super_mamma

Når hadde du egentlig IKM?

Jeg hadde igår eller idag, men begynte testingen på fredag[8D]. Klarte ikke å vente. Fikk super, super svake positive tester men turte ikke helt å stole på det[:D]. Lykke til med testingen din[:)]

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE!!

Masse masse gratulerer!!

Gratulerer [:D]

Gratulere så masse[:D]

Tusen takk for alle gratulasjonene. Dere er gode å ha. Nå håper jeg snart at det er deres tur!!!!!

Så herlig å høre!!! Dagens 2. gode nyhet!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så mye med den lile spiren =)

GRATULERER!

Back
Topp