Jeg fikk en telefon i dag...

Escuro

Forumet er livet

Og da fikk jeg vite at jeg hadde et jobbtilbud :D

Fortalte dere vel litt om intervjuet jeg var på i forrige uke, tror jeg? Anyway, jeg var helt sikker på at jeg ikke fikk den, for de skulle gi tilbakemelding fredag eller mandag. Så da antok jeg at "vinneren" fikk beskjed fredag og fikk helgen på seg til å tenke på tilbudet, og så fikk "taperne" beskjed mandagen. Men, i dag er det tirsdag, jeg har fått jobb og begynner på mandag :D

Så da vet dere det ;)

 
IN YOUR FACE!!!!!!!!! JEG SA DU KOM TIL Å FÅ JOBBEN!!!!!!!!!

*hopper og danse på jobben nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*
herregud, snuppa, gratulerer!!!!!! Guuuuuuuuuuuuud så gøy!!!!!!!!!!!!

WEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Grattis snuppelupp :)
 
Gratulerer med ny jobb!
 
Gratulere så kjempemasse :) ka jobb e det? hekje fått me mej jobbintervjuet du va på :)
 
WEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

så kjempe bra!!!!!!!

Gratulerer
 
Gratulerer så mye! ENDELIG!!!!
 


sjukesøster skrev:
Gratulere så kjempemasse :) ka jobb e det? hekje fått me mej jobbintervjuet du va på :)

Hej.

Jobb på it-avdelingen til et stort selskap her i byn :) Skal installere PCer og drive annet "forefallende arbeid" (ligger nok mye i den kategorien), ha vakttelefon og gi support på office-pakken og besvare spørsmål om firmaet. Kjempespennende jobb! Men nå er jeg rammet av min egen forbannelse og sitter her med nakkekrage og føler meg som en bikkje med loppekrage, hehe.... Crap.

 
gratulerer såååååååå mye snuppis :) Se, det ordner seg for snille jenter <3 
Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det på din første dag snart :D hihi..
Og masse masse god bedring.. dusj i glo varmt vann og ha varme plagg rundt nakken.. håper det ordner seg :) muuuaaaahh 
 
GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!
 
Har sendt gratulasjoner på sms og på chatten vår :-)

Godt å endelig ha en jobb igjen snuppis :-) Masse gratulasjoner herfra
 
Å, så herlig med jobb, da!!!! Gratulerer!!

Hvis det er noe trøst så kan jeg fortelle at jeg for et par uker siden plutselig fikk akutt vondt i ryggen, det var helt umenneskelig vondt altså, hadde store problemer med å bevege meg og ikke minst å kjøre bil (som jeg jo er avhengig av..). Jeg tenkte med en gang at nå blir jeg sykemeldt i månedsvis..... Og det må bare ikke skje, for jobben er det store lyspunktet mitt.. Men det ga seg igjen, nesten like akutt som det kom!

Jeg satser på at dine nakkkesmerter forbigår i like stor stillhet som mine ryggsmerter.. eller kanskje jeg må si rumpesmerter - for det var værst i halebeinet:))
 
Back
Topp