Jeg fikk ei jente :D

MorIHuset

Flørter med forumet
Imorgen (den 8.) skulle jeg egentlig ha planlagt keisersnitt. Slik ville ikke prinsesse Astrid ha d. På fredag var vi i 55 års bryllupsdag hvor jeg koste meg med 3 retters middag. Jeg har hatt veldig mye kynnere siden uke 20 og har vært sykemeldt for de så hvorfor jeg begynte å ta tiden er jeg usikker på. Rundt kl 17.30 startet tidtakingen. Kynnerne kom ganske nøyaktig med ti min mellomrom og fortsatte slik. Jeg hadde bittelitt vondt i ryggen men følte ikke d hadde sammenheng med Kynnerne. Bestemte meg i 21 tiden for å ringe føden og få sjekket dette. Registreringen viste rier med 3-4min imellom og åpning på nesten 2 cm. Sjokk! Legen bestemte at vi skulle ta keisersnitt fort. Jeg ble forberedt med kateter, venfloner og barbering av en veldig hyggelig jordmor. Mannen fikk grønne klær og følte han var med i grey's ;) Spinalbedøvelsen merket jeg ikke at de satt. Kl 00.57 den 5.5 kom ei søt lita prinsesse. Ho var 2855g og 46cm lang :) akkurat helt perfekt. Vi har bodd på barselavdelingen. Ammingen er godt igang, smertene er så og si borte, og vi får reise hjem til pappaen idag :) Jeg er nyforelska og lykkelig <3 >

Gratulerer så mye, hørtes ut som en fin opplevelse til tross for at det ble litt hastverk. Kos dere masse framover.

Gratulerer :)

Gratulerer så masse! :D

Gratulerer med prinsessa <3

Gratulerer så mye!:)

Gratulerer så mye:)

gratulerer så mye med en liten pike emoticon 

kose deg masse med den lille :) 

Gratulere så masse med prinsessa:)

Gratulerer så mye:)

Gratulerer så mye!! :-D

Så herlig!!! Flott dato da! :)
Gratulerer så mye!! kose dere hjemme med prinsessa :)

Gratulerer så masse :D

Gratulerer så masse!!

Gratulerer så mye med prinsessen<3 høres ut som om du dere fikk en flott opplevelsr av ks;-);-) syns sus har vært fabelaktige, håper du har hatt samme opplevelse;-) kos deg masse m jenta;-)>

Back
Topp