A Ashtrey ! Gift med forumet 5 Sep 2009 #1 Så i dag skal jeg lage en Oreo kake til ! [:-] Får bare trimme EXTRA mye fortiden.......... Den kaka var GOD !
Så i dag skal jeg lage en Oreo kake til ! [:-] Får bare trimme EXTRA mye fortiden.......... Den kaka var GOD !
A Ashtrey ! Gift med forumet 5 Sep 2009 #3 På Spar uti Fossnavåg ! [:)] Er en hvit kartong med grønne striper på den..Står sammen med bakevarene ! [:)]
På Spar uti Fossnavåg ! [:)] Er en hvit kartong med grønne striper på den..Står sammen med bakevarene ! [:)]
U UllaBritt Glad i forumet 5 Sep 2009 #4 ORIGINAL: heart86 ser ca sånn ut[:D] hvordan fungerer den, og hvorfor bruker dere den i stede for god gammeldags fløte ?[:D]
ORIGINAL: heart86 ser ca sånn ut[:D] hvordan fungerer den, og hvorfor bruker dere den i stede for god gammeldags fløte ?[:D]
Prinsessa* Forumet er livet VIP Sommerfuglene Marsipanene 2019 Snøfnuggene 2025 ❄️ 6 Sep 2009 #6 ja det lurte jeg også på....å sannelig, den boksen der har jeg jo sett mange ganger[:)] er det like greit å lage oreo kake som oste kake ellr?? hva er vanskligst???
ja det lurte jeg også på....å sannelig, den boksen der har jeg jo sett mange ganger[:)] er det like greit å lage oreo kake som oste kake ellr?? hva er vanskligst???