Jeg fant ..jeg FANT!!

Mrs.H.

Glad i forumet
Juli13-jentene
Min baby bok :) så morsomt å lese hva mamma har skrevet om meg i den!

og fødselen hennes! kom inn kl 2 om natten, 15 dager på overtid!! jikes ,tok fostervannet kl 8.09 var jeg født!

satt av meg selv som 5 1/2 mnd! tidlig.. og var snill som bare det når jeg fikk tenner fra 3 mnd! og gikk når jeg var 8mnd!

min kjære såg bilde av meg som nyfødt "helvete ,du såg jo ut som den sumo bryteren" !!
jepp Tjukka meg på 4450 og 53 og kull svart afro hår og gulsot i huden!

totalt motsatt i dag!! morsomt!

som 6 åring veldig glad i å legge sammen klær og vaske opp ..hater å lage mat og vaske klær! sånn er jeg enda da!

fikk jo kjempe gode bilder på 3d og han seg jo nett ut som meg der!!

Som jeg gleder meg til å treffe lille gutt nå ALTSÅ!!!

Det er så morro å lese i slike bøker :) derfor er det så viktig å legge ekstra flid med de :)
Hørtes ut som en nydelig liten baby :)

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Så morro. Har bladd noen gangerimin å

Venter ei tulle 4. Juli 2013

hællnutten a :)

Må være så kjekt å ha en sånn bok å se tilbake i.
Jeg har ikke en slik en, men tror min mor hadde nok med en 2 åring + jeg som ville ut før tiden. Hun var jo innlagt på sykehus en stund før jeg kom - og i uke 30 var det nok for min del. Etterpå ble jeg liggende på nyfødt intensiven i 1 mnd så hun hadde nok hendene fulle...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Må være så kjekt å ha en sånn bok å se tilbake i.
Jeg har ikke en slik en, men tror min mor hadde nok med en 2 åring + jeg som ville ut før tiden. Hun var jo innlagt på sykehus en stund før jeg kom - og i uke 30 var det nok for min del. Etterpå ble jeg liggende på nyfødt intensiven i 1 mnd så hun hadde nok hendene fulle...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

var ikke store jenten du da? er vel glad du er kommet hjem og lille ikke kom så tidlig :) jeg var jo første babyen på begge mine foreldres side ..så stor det :) men varte ikke lenge .. min bror ble født 4 dager etter min 1 års dag.. så da var nok det greit at jeg var så snill ..for han hadde kolikk :/

blir spennende å se hvor lik disse små blir på oss foreldre :)

Morsomt å lese og å se bilder av seg selv som liten. :)

Så gøy! Jeg må huske å kjøpe en slik bok til frøkna i magen også, jeg har jo til de eldste.

Back
Topp