Jeg fant jeg fant!! <3<3

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
HJERTELYDEN!!!

Så nå har jeg og sambo hørt oss "mette" på hjerteslaga til vesle=) Ikke at man får hørt nok da...:P

ÅÅååå! Jeg er så glad!

Da er vel sannsnynligheten for at det går bra ganske stor vel?

Gratulerer, så MORO !!!! Ja stor sjans for at alt går bra da med lille i magen [:D]

Åå, så fantastisk

Jaaa! Det er helt fantastisk!! Bedre enn jeg skulle tru! Blei heelt skjelven! =)

Er det ikke sånn at det er store sjangser for at det skal bra om man hører hjerte fra uke 8 eller 9..

ORIGINAL: FruStina

Gratulerer, så MORO !!!! Ja stor sjans for at alt går bra da med lille i magen [:D]

[:D][:D][:D]

Åhh, så morro[:D][:D]
Jeg har også kjøpt angelsound, men har ikke turt å si noe til sambo enda[;)][;)]
Han kommer bare til å himle med øya!!

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Åå, så fantastisk

Jeg får mest sannsynlig doppleren min på onsdag, det føles som en evighet å vente [&o]

ORIGINAL: neselo

Åå, så fantastisk

Jeg får mest sannsynlig doppleren min på onsdag, det føles som en evighet å vente [&o]

Kjøpte du igjennom der fruStina foreslo?? Det har jeg gjort, men veit ikke når jeg får den!

ORIGINAL: maltesers

Åå, så fantastisk

Kjøpte du igjennom der fruStina foreslo?? Det har jeg gjort, men veit ikke når jeg får den!

Ja, men jeg bestilte den 22. så pengene har kommet inn til han. Men dersom du har betalt så sender han den nok ut i morgen, så har vi den på onsdag sånn ca [:)] jeg sendte mail til han og spurte, og var det svaret jeg fikk [:)]

ORIGINAL: maltesers

Åå, så fantastisk

Ja, men jeg bestilte den 22. så pengene har kommet inn til han. Men dersom du har betalt så sender han den nok ut i morgen, så har vi den på onsdag sånn ca [:)] jeg sendte mail til han og spurte, og var det svaret jeg fikk [:)]

Ok, har ikke sendt han noe mail jeg[8D] Men jeg betalte igår da,  så vi får se:)

Så morro å finne hjertelyd:D:D Kjempe sjalu!

jeg kjøpte også i går............. blir skikkelig spennende [:D][:D]

Jeg fikk angelsounden min i posten i går og har hørt masse på lillegull[:D] 
Det er så herlig[:D][8D]

Gratulerer :)
Jeg har også funnet hjerteslagene mange ganger nå, første gang var jeg 11+3 og i morgen er jeg 13 uker på vei

Det er helt fantastisk å høre hjertet.. Har også hørt at hvis du hører sterke hjerteslag "så tidlig", så skal det nok gå bra. Så vi får krysse fingrene :)

jeg har fått min i posten i dag (bestilt på ebay) - men bare turt å høre min egen hjerteld ennå.... syns den var så svak så vet ikke om jeg tør høre etter mini sin....[8D][:)]

fikk min i dag, men finner ikke hjertelyden........................ åhh, bare an masse andre rare lyder [:'(][:'(][:'(][:'(]

Hvor finner dere den og finner dere den lett eller må dere trykke den litt hardt ned???

Back
Topp