Jeg fant, jeg fant.. Emmaljunga 2015 bilder

Nå ble det enda verre å velge :p

Jippi! Lufthjul på city cross! :D Nå er jeg glad for at vi ikke kjøpte brukt. :) Takk for link, har ventet på dette :)

Jippi! Lufthjul på city cross! :D Nå er jeg glad for at vi ikke kjøpte brukt. :) Takk for link, har ventet på dette :)

Jeg ooog.. jeg var jo så heldig å få igjen godt på skatten så jeg kan kjøpe drømmevogna.. og jeg har tenkt og tenkt og.. ja du skjønner tegninga.. Har jo ikke blitt enig med meg selv men nå!

Det blir emmaljunga Edge Duo i Sandhamn fargen!
Selv om den lilla og petrol og var råkult, men kanskje ikke til baby.

Ville jo egentlig ha Mondial De Lux, men jeg tror jeg tar understellet fra den og sandhamn.. håhåhå.. nå er det nedtelling til jeg får bestilt den! WOHOOO!

Jeg ooog.. jeg var jo så heldig å få igjen godt på skatten så jeg kan kjøpe drømmevogna.. og jeg har tenkt og tenkt og.. ja du skjønner tegninga.. Har jo ikke blitt enig med meg selv men nå!

Det blir emmaljunga Edge Duo i Sandhamn fargen!
Selv om den lilla og petrol og var råkult, men kanskje ikke til baby.

Ville jo egentlig ha Mondial De Lux, men jeg tror jeg tar understellet fra den og sandhamn.. håhåhå.. nå er det nedtelling til jeg får bestilt den! WOHOOO!
Herlig å få mye igjen på skatten da! :D Og så stas å kunne kjøpe den vognen man har aller mest lyst på! Den blir jo brukt veldig mye, så det er viktig å ha en vogn man er skikkelig fornøyd med. :)

Helt enig, den sandhamn fargen var helt nydelig! :) Håper det kanskje finnes bag til city crossen i den fargen..?

Nå må vi bare veeente :p Er vell ikke mulig å bestille disse før sent i august? :(

Herlig å få mye igjen på skatten da! :D Og så stas å kunne kjøpe den vognen man har aller mest lyst på! Den blir jo brukt veldig mye, så det er viktig å ha en vogn man er skikkelig fornøyd med. :)

Helt enig, den sandhamn fargen var helt nydelig! :) Håper det kanskje finnes bag til city crossen i den fargen..?

Nå må vi bare veeente :p Er vell ikke mulig å bestille disse før sent i august? :(
1 august tror jeg.. :)

Her blir det enten den nye svarte , eller graffiti tror jeg :) har egentlig lyst på lys/hvit , men mannen er ikke enig :-P

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Må si det at emmaljunga har kommet langt de siste årene :) flotte vogner!!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Fikk beskjed om at jeg ikke kunne bestille før midt'n/sluttn av august å det var lang leveringstid på de, siden jeg har termin i oktober måtte jeg bestille 2014 mod, men disse var jo suuuperfine ! :o

Appen ❤️

Fikk beskjed om at jeg ikke kunne bestille før midt'n/sluttn av august å det var lang leveringstid på de, siden jeg har termin i oktober måtte jeg bestille 2014 mod, men disse var jo suuuperfine ! :eek:

Appen ❤️
Nei, så kjedelig da! :O Sa de dette hos en forhandler nå nettopp? Men 2014 modellene er jo egentlig like fine de også da. ;)

Jaaa, lufthjul på city cross er det beste som kunne skjedd meg ;-) har 2011 cc som jeg skal selge nå til fordel for en ny ;-)

Nei, så kjedelig da! :O Sa de dette hos en forhandler nå nettopp? Men 2014 modellene er jo egentlig like fine de også da. ;)

Var hos bebito i trondheim :) måtte bestille min da i siste liten som hun sa :p de har ferie å stanser produksjon hele juli fikk jeg beskjed om å starter opp på august igjen..tok visst en del tid det å komme igang med nye vogner :) ja jeg tror vi blir fornøyde å den var jo fin den vi valgte også :)

Appen ❤️

Så fine :D jeg har lyst på doublé Viking med luft hjul!! <3

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

1 uka i august får man bestille fikk jeg vite i butikken i dag. :D De så ganske snurt ut når de skjønte jeg hadde sett bilder før de :p

Må si at emmaljunga har gjort store forandringer siden 2011 modellen(bestilte i aug 2010 og fikk vogna i god tid før slutten av okt)
Synes nesten det var litt skummelt å se i butikken forje uke, hadde jo så kontroll på alle modellene osv når gutta var små, men nå føler jeg meg helt grønn igjen:p
Skal faktisk ikke kjøpe ny denne gangen siden vi kan bruke city crossen etter lillebror, men ny city bag blir det :)

Fyy jeg har jo kjøpt vogn :P dette va ikke greit :( Hehehe..

Desember 2014

Bruker App

Back
Topp