Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi! Lufthjul på city cross! Nå er jeg glad for at vi ikke kjøpte brukt. Takk for link, har ventet på dette
Herlig å få mye igjen på skatten da! Og så stas å kunne kjøpe den vognen man har aller mest lyst på! Den blir jo brukt veldig mye, så det er viktig å ha en vogn man er skikkelig fornøyd med.Jeg ooog.. jeg var jo så heldig å få igjen godt på skatten så jeg kan kjøpe drømmevogna.. og jeg har tenkt og tenkt og.. ja du skjønner tegninga.. Har jo ikke blitt enig med meg selv men nå!
Det blir emmaljunga Edge Duo i Sandhamn fargen!
Selv om den lilla og petrol og var råkult, men kanskje ikke til baby.
Ville jo egentlig ha Mondial De Lux, men jeg tror jeg tar understellet fra den og sandhamn.. håhåhå.. nå er det nedtelling til jeg får bestilt den! WOHOOO!
1 august tror jeg..Herlig å få mye igjen på skatten da! Og så stas å kunne kjøpe den vognen man har aller mest lyst på! Den blir jo brukt veldig mye, så det er viktig å ha en vogn man er skikkelig fornøyd med.
Helt enig, den sandhamn fargen var helt nydelig! Håper det kanskje finnes bag til city crossen i den fargen..?
Nå må vi bare veeente Er vell ikke mulig å bestille disse før sent i august?
Nei, så kjedelig da! :O Sa de dette hos en forhandler nå nettopp? Men 2014 modellene er jo egentlig like fine de også da.Fikk beskjed om at jeg ikke kunne bestille før midt'n/sluttn av august å det var lang leveringstid på de, siden jeg har termin i oktober måtte jeg bestille 2014 mod, men disse var jo suuuperfine !
Appen
Nei, så kjedelig da! :O Sa de dette hos en forhandler nå nettopp? Men 2014 modellene er jo egentlig like fine de også da.