JEG FANT HJERTELYDEN

2x 24November

Forumet er livet
VIP

fikk angel sounden i posten idag og tenkte jeg bare skulle teste for moro skyld. Hadde aldri trudd jeg skulle finne den egentlig. Med Linus fant jeg den i uke 9+2, etter at legen hadde funnet den og visst meg akkurat hvor jeg skulle sette den. Har  et ks arr som går nedover, og helt nederst på arret satt jeg den sist.
jeg lette ganske lenge og hørte min egen ganske tydelig. men plutselig når jeg dro den sakte bortover magen/skambeinet kom det en annen hjertelyd som var raskere enn min (på samme plass som sist. akkurat der arret slutter)
DET VAR BABYEN MIN SITT HJERTE SOM SLO

HERREGUUUUUUUD SÅ HERLIG LYD!! [:D]

Å, så koselig![:D]
Har også prøvd å høre med angelsounden min, men har ikke funnet den enda jeg..

så kult :) det må jo bare ha vert herligt [:D] gratulere med og ha hørt hjerte lyden [:)]

Woooooow, så sinnsykt kult!!

Jeg har også tenkt på å kjøpe sånn Doppler dings, men håper heller jeg kan låne av noen [8D]

Men igjen, sykt kult, det må være kjempe deilig!!

ORIGINAL: vimsemaja

Woooooow, så sinnsykt kult!!

Må være deilig da, har så lyst på sånn, kan man høre når man ønsker...det er jo den beeeeste lyden i verden.....

hva er det og hvor får man kjøpt det?? [:D]
nå ble jeg veldi nysjerrig [8D]

Da jeg gikk med Linus bestilte jeg herfra http://www.mavi.no/?nr=90&idkategori=5

denne gangen kjøpte jeg den brukt fra finn.no[:)]

ORIGINAL: BabyINovember10

æ trur æ må komme over seinar å prøve den [:)][:)] skal bare få ungan i seng

kan jo ta det i mårra [;)] ikke meninga og virke som du ikke e velkommen, men vi skal spise taco og sånn når HE og E kommer fra trening[:D]

Så gøy!! Tror jeg også må prøve min her snart.. Kunne du prøvd å forklare sånn ca hvor det er lettest å høre lyden ? Sikkert ikke så lett, men regner med at det er nedenfor navelen og litt til venstre eller ??

ORIGINAL: Liam og novembernurk

Så gøy!! Tror jeg også må prøve min her snart.. Kunne du prøvd å forklare sånn ca hvor det er lettest å høre lyden ? Sikkert ikke så lett, men regner med at det er nedenfor navelen og litt til venstre eller ??

jeg fant den helt nede med skambeinet RETT nedfor navelen. Men fant den ikke når jeg satt den dirkete der, men tok den litt til venstre og dro den sakte (og HARDT[&:]) bortover mot midten[:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

ORIGINAL: Liam og novembernurk

jeg fant den helt nede med skambeinet RETT nedfor navelen. Men fant den ikke når jeg satt den dirkete der, men tok den litt til venstre og dro den sakte (og HARDT[&:]) bortover mot midten[:D]

Ok, takk for beskrivelsen.. Da skal jeg prøve snart jeg også [;)]

Jeg prøver og prøver men har fortsatt ikke hørt noe. er i uke 10. Gleder meg til å finne lyden :)

Awwwwwwwwwwwwww Så koselig, og kjekt

Åååå nå ble jeg enda mer glad på dine vegne [:D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg vil også finne det lille hjerte [:)] Prøvde for en uke siden men fant ikke noe da... men jeg hadde heller ikke peiling på hvor jeg skulle "lete" [:D]

ORIGINAL: Bakekakesøte

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg vil også finne det lille hjerte [:)] Prøvde for en uke siden men fant ikke noe da... men jeg hadde heller ikke peiling på hvor jeg skulle "lete" [:D]

jeg har en del trening fra forrige svangerskap[8D] da var  det mange ganger jeg måtte lete skikkelig lenge.

Jeg greide ikke dy meg, og måtte kjøpe meg en angelsound i dag, og vi fant også hjertelyden [:D] Det var jammen gøy, og det gikk jammen kjapt der inne må jeg si! Prøvde å ta pulsen på den lille, og det kan høres ut som om den lå et sted mellom 170 og 180. 

Da har jeg bestilt en angelsound på nettet mavi nå :-). Den med display som viser antall hjerteslag :-). Gleder meg til å høre og se [:)]!

Back
Topp