Jeg fant hjertelyden!! <3

Honningblomsten

Forumet er livet
Åh, nå er jeg såå lykkelig! Er 8+4, men nå i sta fant jeg helt klart hjertelyden! Var ikke til å ta feil av 169-172 slag <3 Utrolig vakker lyd! Rask og jevn!

Så GØØØØY!!!! For en herlig følelse!!! :D

Ja, den lyden er jo helt magisk!!! :D Gleder meg til jeg får høre også!! Kanskje det er jente, da? med så kjappa slag?? hehe.. akkurat lest endel om hvilket kjønn det blir.. ;)

gullkua skrev:
Ja, den lyden er jo helt magisk!!! :D Gleder meg til jeg får høre også!! Kanskje det er jente, da? med så kjappa slag?? hehe.. akkurat lest endel om hvilket kjønn det blir.. ;)

Hehe, kanskje det :) Blir spennende å se :)

FrustrertFrøken skrev:
Åh, nå er jeg såå lykkelig! Er 8+4, men nå i sta fant jeg helt klart hjertelyden! Var ikke til å ta feil av 169-172 slag <3 Utrolig vakker lyd! Rask og jevn!

Så gøy! Hvilken sånn dopler bruker du?

Triiny skrev:

FrustrertFrøken skrev:

Så gøy! Hvilken sånn dopler bruker du?

jeg bruker babywatcher :) Synes den er veldig god å bruke :)

Hæliiiii

så kjekt!! :)
Jeg venter også denne i posten :) gleder meg til å prøve !!

Åhh heldig;)må vere en fantastisk følelse og høre at d er noe der inne;)!

Så gøy da! :-) Jeg var hos legen i går. Da prøvde vi å finne hjertelyden med en doppler, men fant den ikke. Var nok litt tidlig enda, kanskje. Fikk ny time om 2,5 uker, så da får vi prøve igjen...

Sillebedille skrev:
Så gøy da! :-) Jeg var hos legen i går. Da prøvde vi å finne hjertelyden med en doppler, men fant den ikke. Var nok litt tidlig enda, kanskje. Fikk ny time om 2,5 uker, så da får vi prøve igjen...

Ja, jeg tror nok det har litt med flaks å gjøre så tidlig :) Jeg hadde veldig flaks hvertfall :)

Det var bra FrustrertFrøken, nå kan du legge bekymringene litt til side:) så deilig!!

Back
Topp