Jeg fant hjertelyden❤️

Tufso86

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Måtte prøve doppleren igjen og plutselig dukket det opp raske, tydelige hjerteslag❤️ 9+1 i dag etter egne beregninger. Jeg er så lettet for jeg synes det var vanskelig å se hjerteslagene på ultralyd i uke 8, selv om legen sa at hun såg det (var så utydelig bilde og hadde ikke lyd på). Men nå fikk jeg høre det selv ❤️❤️❤️
Lykkelig:happy093

Ååh, herlig! hvor langt ned måtte du lete?
Jeg har forsøkt et par ganger (sist 8+0), men klarte ikke å finne. Hadde ikke noe største forhåpningene enda heller da. Hvordan dopler har du ?

Jeg begynte nede ved skambenet og jobbet meg oppover. Fant den noen cm over skambenet, til høyre☺️ Fikk ikke opp tall, men hørte det tydelig!!

Jeg begynte nede ved skambenet og jobbet meg oppover. Fant den noen cm over skambenet, til høyre☺️ Fikk ikke opp tall, men hørte det tydelig!!

jeg får motsatt. Får opp tall, men hører ikke lyden.

jeg får motsatt. Får opp tall, men hører ikke lyden.

jeg har fått opp tall tidligere, men det har nok kommet av andre lyder inne fra magen:hilarious: det høyeste tallet som har kommet opp er 134, men som regel har det kommet opp 120. Og det er for lavt tenker jeg. Fosteret sin hjertelyd var veldig rask! Fant først min egen puls, og så fosteret sin så det var veldig lett å skille:love7

jeg har fått opp tall tidligere, men det har nok kommet av andre lyder inne fra magen:hilarious: det høyeste tallet som har kommet opp er 134, men som regel har det kommet opp 120. Og det er for lavt tenker jeg. Fosteret sin hjertelyd var veldig rask! Fant først min egen puls, og så fosteret sin så det var veldig lett å skille:love7

jeg har fått 164. Så det tenker jeg må være fosteret sin som er registrert. Men gleder meg til jeg får høre også :)

Jeg prøvde i dag, 8+5, men fant ikke. Er nok fordi jeg har litt mye polstring på magen :hilarious:

Jeg prøvde i dag, 8+5, men fant ikke. Er nok fordi jeg har litt mye polstring på magen :hilarious:
Jeg har også litt ekstra polstring :p vi får lete videre ;)

Jeg fant også i dag, 9+1 ❤️

Vi fant også her om dagen. 8+1. Prøve selv tidligere, uten resultat. Gubben gjorde det denne gangen. Lette ei god stund før vi hørte den svakt bak min egen. Rakk vel å høre en liten stund før magen romla og jeg fikk latterkrampe. Siden har det vært stille

har forøvrig også ekstra polstring, så han la litt press på den.

Jeg fant idag 9+6 ❤️

Vedlegg

• F21F4400-5134-4CD6-B5FC-F32B9F07EF73.jpeg
    F21F4400-5134-4CD6-B5FC-F32B9F07EF73.jpeg
    37,5 KB · Visninger: 12
Back
Topp