JEG FANT DEN!!!!!!!!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Gifteringen min!!!!!!
HALLELUUUUJAAAAAAAA!!!!!

Vi har et sånt dypt flossteppe.. gubben var gjennom hele i går, men jeg tenkte jeg fikk gjøre det en gang til... og jaggu lå den der.. helt i bunn..

ahhhhh... *LYKKE*

Jeg mistet forlovelsesringen min, og fant den aldri igjen. Tipper den forsvant i et av slukene på badet. Sist jeg så den tok jeg den av før jeg dusjet, og da jeg skulle ta den på var den vekk. Ransaket badet, men borte var den. Vi har flyttet nå nettopp, og den dukket ikke opp da heller. :S

Men bra du fant din! :)

Så deilig! :D

toneany skrev:
Jeg mistet forlovelsesringen min, og fant den aldri igjen. Tipper den forsvant i et av slukene på badet. Sist jeg så den tok jeg den av før jeg dusjet, og da jeg skulle ta den på var den vekk. Ransaket badet, men borte var den. Vi har flyttet nå nettopp, og den dukket ikke opp da heller. :S

Men bra du fant din! :)

jeg trodde jeg hadde kasta den i søpla nemlig... som ble henta på fredag.. var gjennom det som lå der ute for sikkerhets skyld i går, men ingenting..

Det var da enda godt:) Jeg har mista alt gullet mitt :S Vet at jeg tok det opp av veska (håndbagasjen) da vi kom hjem fra reise sist, og siden har det ikke nytta å finne det :S

©Smartass skrev:
Det var da enda godt:) Jeg har mista alt gullet mitt :S Vet at jeg tok det opp av veska (håndbagasjen) da vi kom hjem fra reise sist, og siden har det ikke nytta å finne det :S

det er så surt... :( jeg har gått rundt og holdt på å grine i et par dager nå og virkelig trodd at gubben har ville tatt livet av meg...

©Smartass skrev:

Sikkert Gull-Adam som har tatt det.

Dani California skrev:

©Smartass skrev:

Slik som jeg klarte for snart to år siden, bare dette var en ring som mamma ga meg to uker før hun døde. Med de supertynne fingrene hennes så ble den ringen for liten til alle fingrene mine, unntatt lillefingeren, der var den bittelitt for stor men henger den nå på der. Skal ut å trille en liten tur med Oliver, hvor jeg under den turen oppdager at ringen er borte, fikk den liksom bare et par timer før :(. Trodde jeg skulle dø når jeg oppdaget det, og resten av turen ble ødelagt, tusla hjem igjen passe uvel av tanken på ringen. Når jeg kommer til døra, så ser jeg den ligger på døramatta i svalegangen, har aldri i mitt liv vært så glad og letta når jeg så den.
Bor jo i 3.de etasje, så en kunne fort å sparket borti ringen uten å merke det, slik at den falt helt ned på bakken, du vet jo hvor jeg bor, så vet kanskje at det er steiner der den ville ha landet.

Ringen er symbolsk da jeg er 5.ledd å familien som bærer den. Er en giftering som har gått i arv, så betyr endel for meg.

Tøsefaen skrev:

©Smartass skrev:

Det MÅ jo være her et sted, men jeg har lett og lett..
Er jo fort en del tusen det er snakk om, i tillegg til den personlige verdien.
Men det nytter F ikke å finne det..

Så bra!!

Back
Topp