Jeg falt...

Toromor

Glad i forumet
Jeg er i byen med guttene mine, og for litt siden ville størstemann gi meg en klem. Jeg hadde satt meg ned på huk, og så litt for sent at han kom springende mot meg i full fart. Det endte med at jeg gikk i bakken med et brak, med gutten over meg. Hadde også hendene fulle av ting, så jeg fikk ikke tatt meg for. Jeg kjenner meg i grei form, men har vondt i den ene hoften/bekkenet. Har også kjent liv fra babyen etterpå, så sånn sett føler jeg meg trygg, men blir jo litt nervøs likevel. Går det bra så lenge jeg kjenner godt med liv, eller er det noe som bør sjekkes?

Jeg ville sjekket det. Sikker ingenting å bekymre seg for, men synes det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite :)

Jeg falt så lang jeg var når vi var på ferie i Bordaux med eldste gutten her. Jeg var da ca 28 uker på vei, og falt på magen med henne fulle i bagasje. Ringte legevakten hjemme, og fikk beskjed om å legge meg ned å kjenne etter liv, og sjekke om jeg blødde. På flyplassen ringte legen meg opp igjen for å høre hvordan det gikk, og jeg fikk beskjed om at jeg kunne dra hjem med fly, men ikke si noe om at jeg hadde ramlet. Fikk sjekk dagen etterpå på sykehus her hjemme i Norge, og alt ar fint med gutten. Eg kjente liv når jeg la meg ned på en benk :)

Så bra du kjenner liv! Da er nok alt i skjønneste orden :-)

Back
Topp