Jeg føler meg heldig :)

gla'jenta78

Elsker forumet
MAI 2013
Septembermødre <3
Jeg føler meg så heldig som har en samboer som stiller opp for meg og mini hver dag. Han overtok permisjonen min fra januar fordi jeg ikke kunne bære mini, og etter han begynte å jobbe nå i august har han jobba kortere dager for at mini ikke skal få for lange dager i bhg. nå i starten. Han vasker klær, vasker leiligheten, skifter alt av bleier, går ut og leker i sandkassa eller går tur i helgene så jeg skal få slappe av...men tåler allikevel hormontrollet som dukker opp i tide og utide.
Jeg føler meg heldig som kan få barn. Når vi mista englegutten vår i uke 23 for 2.5 år siden mista jeg all tro på at det kunne skje, men nå har jeg en herlig gutt på 15mnd og termin om 9 dager med en lillebror.
Jeg føler meg heldig som har en jobb å gå tilbake til etter permisjonen..full av herlige barn og stort sett takknemlige foreldre.
Jeg føler meg heldig som har venner som stiller opp når ting går til helsike, men som også er der i hverdagen.
Jeg føler meg heldig som hver dag kan stå opp av senga mi...selv om kroppen oppfører seg som en litt sliten 80 åring sin om dagen ;)
Jeg føler meg heldig som har funnet ut at det er unødvendig å bruke energi på hva andre mener om meg...så fremt jeg ikke har driti meg skikkelig ut eller såra noen jeg bryr meg om...eller de som tapper meg for energi og aldri gir noe tilbake.
Jeg føler meg heldig som kan skrive detta her akkurat nå, og vite at rundt omkring sitter mange som er akkurat like heldige...og de som ikke er det akkurat nå...de har lykken ventende rundt neste sving :D

Føler du deg heldig i dag?

Herlig innlegg å lese :-) viktig å prøve å fokusere positivt :-)

Lykke til med innspurten :-)

Så koselig å lese, er godt du vet og sette pris på livet å det du har.

Jeg føler meg alltid heldig for det jeg har, 2 fantastiske sønner, ei nydelig bonusdatter og en nydelig kommende ektemann <3
Klart det er enkelte dager som er tunge, og jeg ikke klarer å se ende på ting. Men min herlige samboer får alltid humøret opp.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flott innlegg :-) Godt å høre at samboeren din hjelper deg. Sånn er mannen min også, og det er viktig at vi viser at vi ikke tar det som en selvfølge :-)
Flott at du greier å føle deg heldig selv om formen ikke er helt på topp :-)
Ble så glad av å lese dette, og nå skal jeg også prøve å se mer positivt på ting selv om formen er rimelig dårlig til tider!
Vi er heldige som får lov til å være gravide :-)

Ja, du er veldig heldig, men jeg er helt sikker på at du fortjener det! :)
Jeg er også utrolig heldig. Jeg har en mann som gjør absolutt ALT for meg og lillegutt og som ikke finnes redd for å vise at han elsker oss over alt i verden. Har verdens nydeligste, friske lille gutt på 7 uker, 2 kosehunder, har herlige kollegaer som virkelig bryr seg, nydelige venner og familie (mamma som alltid, alltid, alltid stiller opp), et hus jeg elsker og nok penger til at vi kan kjøpe det vi trenger og ønsker oss og samtidig ha råd til å finne på ting. Jeg er heldig som lever i et trygt land og som kan være fri til å si det jeg tenker og mener. Og jeg føler meg veldig heldig som skal til utlandet en mnd. neste sommer, gleder meg som et lite barn, da det ikke ble noen ferie i år. :D

Er litt terapi å skrive ned hvor heldig man egentlig er, nå sitter jeg her og smiler for meg selv. :)

Kjempegodt å lese et sånt positivt innlegg! Jeg blir så glad når folk viser at de setter pris på det de har!

Jeg er også veldig klar over hvor heldig jeg er. Heldig som bor i Norge (jeg har bodd i USA, og ble så veldig klar over hvor bra det er med gratis helsetjenester, arbeidsmiljøloven osv), heldig som har barn, heldig som har en mann som gjerne vil ha et barn til, heldig som har akkurat nok penger til at jeg slipper å bli stresset når det kommer en uforutsett regning, heldig som har muligheten til å gi datteren min korte dager i barnehagen nå når hun er bare halvannet år, heldig som har en jobb jeg elsker og spennende studier å gå til, gode venner og familie rundt meg og en deilig sofa å slenge meg ned i sammen med mannen min når vi begge er ferdig med hver vår travle dag. :)

Jeg er utrolig heldig som helt oppriktig kan si at jeg nyter livet (nesten) hver eneste dag! <3

Fikk ei nydelig datter i 2013.
Prøver på nummer to. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg føler meg heldig og takker de rundt meg for det hver dag <3 :)

Så herlig innlegg og så heldig du er :)

Godt initiativ! :)

Jeg føler meg heldig som har funnet mannen i mitt liv, og den beste pappa vår jente kunne hatt. Jeg er heldig som har en frisk liten jente. At jeg har fast jobb og mange gode mennesker rundt meg :)

Herlig. <3

Vi er heldige som er født i Norge, rett og slett. Vi er heldige som kan klage over bomavgift, bensinpriser, hvor dyr maten er og alt mulig annet som betyr så inderlig lite sammenlignet med hvor ille sikkert 80-90% av verdens befolkning har det.
Herlighet så bortskjemte vi er. Vi bør tenke over det litt oftere, og være takknemlige over hvor utrolig heldige vi er.

Herlig innlegg!

Jeg blir så lykkelig av slike mennesker som deg, som ser det positive i livet fremfor å bruke energi på å irritere seg for hver minste ting. Derfor føler jeg meg heldig, jeg har lært å bruke all denne energien på å NYTE livet mitt:)

Så fint innlegg:)
Du er heldig, og det er sikkert velfortjent;)

Jeg er veldig heldig selv med min mann<3 Vi har fått verdens flotteste sønn sammen! Vi har hus, to biler, stabil og god økonomi osv:) Jeg elsker livet!!!

Hurra for oss heldige damer!!!:D

Så fint innlegg.
Ja, jeg føler meg veldig heldig, har to nydelige, friske jenter og en samboer som behandler meg kjærlig, mrd verdighet og respekt. Livet er godt å leve :)

Så utrolig fint skrevet! Så full av hormoner som jeg selv også er akkurat, kjente jeg tårene pressa på i øyekroken :P

Jeg er heldig som har funnet den fine og fantastiske mannen som jeg har, som elsker meg akkurat som jeg er, som behandler meg med respekt, som får meg til å le og smile hver dag og som også er den perfekte pappa til den fine sønnen vår på 3 år. Jeg er heldig som har de to fantastiske og fine guttene i livet mitt! Og vi har enda en liten herlig knøtt på vei, så jeg er heldig som får oppleve den magiske gleden av å bli mamma nok en gang :) Vi har kanskje ikke alt på stell med tanke på at jeg ikke har fast jobb, og vi har heller ikke fått kjøpt hus enda, men jeg har en fantastisk mann, verdens herligste sønn, enda en liten en på vei, en god familie, både på min side og hans, gode venner og jeg har god helse og form og jobber så mye jeg kan som vikar og når det gjelder jobbsøking. Så jeg har stor tro på at man får til det man vil, bare man vil det nok. Ting ordner seg til slutt :) Man burde tenke oftere på hvor heldig man faktisk er, og på det man har i forhold til det man ikke har! :)

Back
Topp