jeg føler at..

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
alt bare presses opp under puppa... [X(] får jo ikke pustet normalt...
er rett å slett slitsomt å sitte rett opp å ned [:'(] må sitte-ligge liksom!

flere som har det sånn... ?

Ja.. Huff, det er så ekkelt, kan ikke huske å ha følte det sånn de andre gangene.. [:'(] Alt presses mot brystet ja, har på en måte ikke plass til å puste. 

ORIGINAL: HanneHM

Ja.. Huff, det er så ekkelt, kan ikke huske å ha følte det sånn de andre gangene.. [:'(] Alt presses mot brystet ja, har på en måte ikke plass til å puste. 

ja, æsj.... [:'(] hvor stor skal man bli liksom? [8|] er jo ikke i 6mnd engang!! [&o]
jeg må bare slenge av BH'en med engang jeg kommer inn døra hjemme... [8D]
helt forferdelig!!

ORIGINAL: Pia20

ORIGINAL: HanneHM

ja, æsj.... [:'(] hvor stor skal man bli liksom? [8|] er jo ikke i 6mnd engang!! [&o]
jeg må bare slenge av BH'en med engang jeg kommer inn døra hjemme... [8D]
helt forferdelig!!

Samme her! Må hive av meg bh`en med en gang jeg kommer hjem. Skikkelig ubehagelig! Legen sa at det er i denne tia her det blir mest forandringer på magen, så ikke rart om det blir litt ubehagelig.. Har hatt skikkelig vondt i pusten og øverst i magen. Ribbeina som utvider seg sa ho..

godt det ikke bare er meg da... [&:]
syns det var litt vell tidlig i 5'mnd liksom!! [8D][8D]

Huff da...[8|] Bare jeg som har liten mage?? Ikke at den er så kjempe liten, men den er ikke blitt såå stor enda liksom...
Både positivt og negativt det da [8D] Har jo utrolig lyst på en skikkelig gravid mage, for det er så koselig

Men så vet jeg hvordan det er når den virkelig blir tung...[:'(] Ikke bare bra det heller liksom...[8D]

Back
Topp