Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har skjedd noen morgener at jeg har litt spreng, men blir vel sjeldnere og sjeldnere.. trodde økedøgn var når den lille helst vil spise hele dagen og få opp produksjonen litt?? men det er bare noe jeg har antatt og ikke sjekka opp[;)]
Ja går veldig opp og ned her og, i perioder må jeg gi en flaske mme på kvelden hver kveld også kan det gå fint uten en stund. Han spise så ofte på natta og morgenen samt til kvelden igjen at jeg ofte føler det er tomt spesielt om morgenen og kvelden. Pumpa har gått til helvete også så får ikke pumpet imellom. Gidder ikke kjøpe ny når jeg har såpass greit med melk allikevel, jeg håndpumper litt innimellom og gir på kvelden på flaske hvis det trengs.
Hvis vi skal ha barnevakt noen timer får de bare gi mme her altså [;)]
jada, det har jeg nok følt lenge og mange ganger, men i natt fikk han kun flaske hos min mor og jeg fant ut at ejg hadde visst nok melk alikvel... pumpet ut over 500 ml på 18 timer...jiiises!! så den følelsen sakl jeg nok heller slå fra meg...[;)]