Jeg fødte i natt .. :/

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Føltes sånn i allefall... Tannverk til tusen.. emoticon Det var så vondt at jeg vurderte og reise helt til Oslo til tannlegevakta..Plutselig en gang i natt gav det seg og nå er det nesten borte.. Så slapp.. Vil påstå det var myyye værre en fødsel.. Så nå kan man bare glede seg til den :)

Sånn har jeg fått noen ganger også! Men ofte har det hjelpi med en liten tannpuss ekstra for meg.. Men det er KJEMPE vondt! Håper du slipper flere av de..

Tannpuss hjalp nok ikke her..Prøvde alt..Klarte på et vis og få en betennelse oppi ganen også..Hele ansiktet mitt var helt lammet pga smertene.. Eneste som funka litt var varmeflaske.. Håper jeg slipper dette en gang til.. Det var vondt !!

Au. hørtes ikke noe godt ut! :( Men prøv den grønne listerin. Den funker som bare det. Broren min er kjempe plaga med betennelser og tannpine, og han sier at det er noe av det beste han kan bruke. Gurglerer godt med den før han tar paracet og ibux :)

Kjedelig.. Usj håper det blåser over jeg. Og så satser vi på at det blir der! emoticon

Snuffle skrev:
Au. hørtes ikke noe godt ut! :( Men prøv den grønne listerin. Den funker som bare det. Broren min er kjempe plaga med betennelser og tannpine, og han sier at det er noe av det beste han kan bruke. Gurglerer godt med den før han tar paracet og ibux :)

Prøvde nok det også i går.. Hjelper bare akkurat når den er i munn.. Begrenset hvor lenge man orker å ha den der..Var rett og slett ingenting som hjalp.. Ikke paracet, og ingen andre kjerringråd heller..

Trodde nesten du hadde født jeg. For noen år siden var jeg med i en ulykke, som ødela mye av tennene. Har vært gjennom omfattende operasjoner i munn. Før jeg fødte tenkte jeg at det umulig kunne bli verre enn dette, men den gang ei...

Det var en teit overskrift !!!... På en snill måte altså :) Må ikke skremme oss fødelystne helt enda ! 

æsj.. flashback til frogie fødsel...
4 dager før termin fikk eg også så innmari tannverk.. måtte få akutttime ho tannlegen.. og det var ei tann som måtte rotfylles.. eg grein med snørr og tårer heile tida! stakkars tannlegen måtte bruke SÅ lang tid på meg!
eg fikk jo masse bedøvelse, og eg har ikkje egentlig tannlegeskrekk.. men eg var bare så fortvila, hormonell og forbanna at eg ikkje klarte å slutte å grine :)
en er jo forbredt på at det skal gjøre vondt i kroppen mot slutten av termin, men i ei jevla tann!!!!!!

du har min fulle sympati!

Trudde først det var meg du skrev om, helt til den delen der det plutseli var over... for det er det ikke her... Så etter ei natt uten søvn og mye tårer og gørr sitter jeg å venter på å få komme til tannlegen... Og jeg har sjikkeli tannlegeskrekk, så gruer meg enormt....emoticon

Back
Topp