Jeg får så dårlig samvittighet for lillemann!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Har jo begynt å jobbe igjen etter 4 uker syk. Lillemann er vandt med å ha meg hjemme nå og hver gang jeg drar på jobb gir han utrykk for sin misnøye. Han henger på meg hver gang vi ses. Han er jo en skikkelig mamma gutt. Og jeg forstår jo hvorfor for de dagene jeg jobber så er jeg veldig lenge borte. Jeg pendler til jobb, og i går så jeg lillemann en time på morgen før han måtte i barnehagen og jeg på jobb, og i dag så jeg 20 min før han må i barnehagen og jeg på jobb.
Dette er vel ganske lite?
I morgen har jeg fri og da får lillemann bestemme selv om han vill i barnehagen eller være hjemme med. Som oftest vill han i barnehagen, da blir det enn kort dag, fra 1030-15. Han er da 2,5 år.
Hvor mye ser dere barna deres i løpet av en dag?

Kjenner følelsen [&o] Det tærer på meg også..

Jeg ser ham som regel i 15-20 minutt på morgenen, også er jeg ferdig på skolen 15.30, men ikke hjemme før 16.00. Så det blir ikke mer enn 2,5-3 timer pr dag siden han legger seg mellom 18.30-19.00 [&o]

Heldigvis ferdig to timer tidligere på tirsdager, så da blir det heldigvis noen timer ekstra [:)]

Det glemte jeg kanskje å skrive jeg ser han ikke mer de dagene. Men jeg føler jo at vi er litt heldige også, vi har jo fri i uke dager osv. Men de dagene jeg jobber gnager samvittigheten veldig.
Godt å se at jeg ikke er helt alene i allefall.

Jeg har av og til dårlig samvittighet når jeg ikke ser jenta mer enn 3 timer pr dag.. somregel er det 5-6 timer tilsammen hver dag her...

Back
Topp