Jeg får ikke sove...

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Selv om jeg er skikkelig trøtt. Finner ikke noen gode ligge/sitte stillinger, halsebrann, kynnere....har ligget i over to timer snart.... Og attmed meg ligger mannen i dyp søvn, kjenner jeg blir litt sur på han som alltid sover så lett :p I morgen tidlig må jeg opp å få storebror i barnehagen og meg selv på kontroll hos jordmor.,

Noen flere som er våkene der ute?

Jeg er våken!! :) vil helst sove, men detta solbrente, hovne fjeset mitt gjør det visst litt vanskelig :p håper på å få sove snart da jeg skal opp tidlig imorgen! Håper det roer seg for deg snart også så du får sove :) kanskje hvis du setter på en film å sovne til så tenker du på noe annet :)?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også våken! Har lagt meg, men tenker så mye! Nervøse tanker og følelser rundt det at fødselen er rett rundt hjørnet.... kjenner meg uvel og redd for at vannet plutselig skal gå i natt osv. Huff

Jeg er våken!! :) vil helst sove, men detta solbrente, hovne fjeset mitt gjør det visst litt vanskelig :p håper på å få sove snart da jeg skal opp tidlig imorgen! Håper det roer seg for deg snart også så du får sove :) kanskje hvis du setter på en film å sovne til så tenker du på noe annet :)?

Huff, det er vondt å være solbrent! Her har det vært møkkavær hele påsken så det har jeg i allefall sluppet unna :P Etter å vært sykmeldt siden januar så er det ikke mange filmer eller tv serier igjen å se for meg gitt... Huff, håper på baby snart altså! :)

Jeg er også våken! Har lagt meg, men tenker så mye! Nervøse tanker og følelser rundt det at fødselen er rett rundt hjørnet.... kjenner meg uvel og redd for at vannet plutselig skal gå i natt osv. Huff

Har du det slik hver kveld, eller har det kommet nå som det nærmer seg fødsel.? Hva er det du gruer deg til? :) høres i allefall ikke morsomt ut, når det går utover nattesøvnen..

Nei, det er først i kveld disse tankene virkelig tok meg, heldigvis. Kjenner jeg gruer meg til smertene og den følelsen da baby er på tur ut gjennom.... Er andre fødsel, og kjenner at jeg har litt på minnet :P hehe..
Har du det slik hver kveld, eller har det kommet nå som det nærmer seg fødsel.? Hva er det du gruer deg til? :) høres i allefall ikke morsomt ut, når det går utover nattesøvnen..

Nei, det er først i kveld disse tankene virkelig tok meg, heldigvis. Kjenner jeg gruer meg til smertene og den følelsen da baby er på tur ut gjennom.... Er andre fødsel, og kjenner at jeg har litt på minnet :p hehe..

Akkurat når baby er på tur ut gjennom gleder jeg meg ikke til! Er min andre også, men prøver så langt det lar seg gjøre å ikke tenke på akkurat den biten :P Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til mannen den siste tiden at dette blir siste gang jeg utsetter meg for dette, selv om jeg tidligere har sagt jeg vil ha 3 :P

Våken her også.... Det er så varmt at jeg får ikke sove, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..... Det hjelper jo ikke at hele kroppen verker, full i vann og magen er så tung og svær....

Skal på kontroll i morgen, og håper hun har festet seg med hode ned nå, men er litt bekymret for at den er den andre enden som stikker ned....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Våken her også:-( Med alle plager dette svangerskapet har bydd på og med alle her hjemme med omgangssyken, så er det dårlige tider for søvn..

Huff, det er vondt å være solbrent! Her har det vært møkkavær hele påsken så det har jeg i allefall sluppet unna :P Etter å vært sykmeldt siden januar så er det ikke mange filmer eller tv serier igjen å se for meg gitt... Huff, håper på baby snart altså! :)

Know the feeling med lite som er igjen å se etter en sånn periode, samme sak her :p lura til meg amerikansk netflix på iPaden da så får sett grey's anatomy, men det er liksom det..
Fikk du sove til slutt :)?

Know the feeling med lite som er igjen å se etter en sånn periode, samme sak her :p lura til meg amerikansk netflix på iPaden da så får sett grey's anatomy, men det er liksom det..

Hvordan fikk du amerikans Netflix, er det bare en egen app for det?

Sovna vel rundt halv 3. Nå er gutten levert i barnehagen, tror jeg må ha en liten powernap før jordmor timen senere i dag! :P

Våken her også.... Det er så varmt at jeg får ikke sove, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..... Det hjelper jo ikke at hele kroppen verker, full i vann og magen er så tung og svær....

Skal på kontroll i morgen, og håper hun har festet seg med hode ned nå, men er litt bekymret for at den er den andre enden som stikker ned....

Oi, krysser fingrene for at hun ligger med hodet ned :)

Våken her også:-( Med alle plager dette svangerskapet har bydd på og med alle her hjemme med omgangssyken, så er det dårlige tider for søvn..

Den omgangssyke er virkelig ikke noe å ha i hus! Skulle vært forbudt når man er høygravid i tillegg.. Håper dere blir fort friske :)

Oi, krysser fingrene for at hun ligger med hodet ned :)

Legen mente det var hodet som var ned, men det lå høyt oppe i bekkenet, så jeg skulle følge med for hun kan vist snu seg.... Siden jeg er tredjegangs så er det jo ikke sikkert hode fester i det hele tatt....

Back
Topp