Jeg får ikke puste omtrent!

Uff, det med pusten er slitsomt ja. Skal ingenting til før man føler man har vært med i maraton :)
 
Er det om ca en mnd magen synker? :) Sånn rundt uke 34 og utover? Innbilte meg at det ikke er før 37 magen synker, men det er vel gjerne forskjellig..en glemmer fort fra tidligere svangerskap! Håper magen synker snart, halsbrann og pustevansker er ikke gøy...
 
Åh, samme her ! Kan ikke sitte rett opp for lenge for da får eg ikke puste :p sitter å puster å Peser for alt og har hatt det sånn i ett par uker nå!:p 30 uker i morgen så lurer på hvor lang tid det tar før magen synker denne gangen :p
 


*aprilglede* skrev:
Er det om ca en mnd magen synker? :) Sånn rundt uke 34 og utover? Innbilte meg at det ikke er før 37 magen synker, men det er vel gjerne forskjellig..en glemmer fort fra tidligere svangerskap! Håper magen synker snart, halsbrann og pustevansker er ikke gøy...



En kollega av meg (hun er fembarnsmor) sa at magen gjerne har sunket rundt uke 34-35. Gud, det hadde vært godt.. er mye mer andpusten nå enn forrige graviditet. Det ER slitsomt!
 
Sånn er det her også. Puster og peser for ingenting.
 
Merker det jeg å, hatt det sånn til og fra i et par uker, blir andpusten av å prate i tlf vettu, huff...  skikkelig ekkelt å føle at man ikke får nok pust..
 
Godt å høre at det er flere. Det er helt ille etter måltid, da går det fort et par timer hvor jeg peser og ikke finner noen ro og balanse.. 7 uker til permisjon, spent på hvordan de vil forløpe!
 


Imogene skrev:
Godt å høre at det er flere. Det er helt ille etter måltid, da går det fort et par timer hvor jeg peser og ikke finner noen ro og balanse.. 7 uker til permisjon, spent på hvordan de vil forløpe!


Verst etter måltid, ja. Etter middag i går, var det skikkelig ille. Må prøve å huske å spise mindre måltid, tror jeg.. :).
 
Å, så godt å høre at det er flere som har det som meg! Felles skjebne og felles trøst, eller noe...

 


signelin skrev:
Å, så godt å høre at det er flere som har det som meg! Felles skjebne og felles trøst, eller noe...


Ja, noe sånt... :-)
Hvis noen kan trøste ang bekkenløsning også så feel free!
 


Imogene skrev:
Nå er livmoren min rundt 10-15 cm over navlen og jeg har seriøse pustevansker.. kjennes ut som jeg har vært på løpetur gjennom store deler av dagen. Gleder meg helt utrolig til den synker om en måneds tid!!
Kynnere, tungpustet, halsbrann, stinn - velkommen til 3. trimester


Føler med deg! hehe.. Halsbrann har blitt litt betre, men tungt pust har virkelig blitt verre...
 
Føler med deg, har det sånn selv. Og føler meg som keiko når jeg går i trapper osv
 
Ja, jeg er nok et syn når jeg puster og peser meg gjennom påkledning av sokker. 
 


Imogene skrev:
Trapper er helt grusomt... jeg tar seriøst heis når jeg finner en.
Bekkenet mitt protesterer høyt på trapper, i tillegg til at jeg høres ut som om jeg ikke har bevegd meg på et år når jeg går i dem...



Samme her! I dag var vi et møte og han ville vi skulle gå opp en trapp. Ble jo flau over pesingen min :-/
 
Du er ikke alene om den følelsen. Veldig ubehagelig, jeg sliter på skolebenken. skifter stilling hvert 15 sekund fordi det er så ekkelt å puste pga magen presser sånn oppover. Og enda er det lenge igjen :s
 
Back
Topp