Jeg får heeelt panikk.. Går det rett vest igjen???**OPPDATERT**

Lykkepjuska

Elsker forumet
Hadde en blødning i stad... Hurra. Det er akkurat en overnervøs sjel som meg trenger!! Har heldigvis stoppet nå, men jeg føler meg ikke trygg. Jeg har ikke smerter da, og blodet var lyserosa.. Grøss og gru!! :-// Dette er jo regne berg- og dalebanen! I går var jeg så glad, for jeg var så kvalm i hele går. Også får jeg denne overraskelsen på toalettet i sta.. Så nå er jeg helt fortvila, og ingen vil ta meg inn på UL heller.. Jeg må bare vente å se!
------------OPPDATERING 1---------------

I dag fikk jeg en ny blødning mens jeg sto i dusjen. Det var ikke veldig mye, men som vanlig mens.. Det er ingen klumper og ingen smerter, men definitivt friskt blod.

Jeg dro på sykehuset og krevde UL. Den viste en fostersekk, med en mulig plommesekk inni. Legen antok at det enten var for tidlig, eller at det hadde stoppet i utviklingen. Jeg skal tilbake på torsdag for å dobbeltsjekke, legen ville ikke ta abort på noe han var usikker på.

MEN jeg er 99% sikker på at dette går rett vest.. Det rare er at det er helt greit. Sjokket var mye større sist..  Jeg oppdaterer om det skjer noe, eller så kommer det en oppdatering på torsdag..

Ønsker alle en blødningsfri helg! =) (Litt galgenhumor må være lov?)  

--------------"Kjeder meg"Oppdatering 2-----------

Det er egentlig ikke noe spesiellt nytt. I dag har jeg vært dårlig, kjent meg veldig slapp og utmatta. Sover ikke så godt om natta og synes det er forferderlig å bare vente på dommen på torsdag.

Det kan nesten virke som symptomene har blitt sterkere; enda mer vondt i puppa, mer kvalm, mer svimmel og mer generellt ubehag.. Jeg har hele tiden sånn rar utflod. Det er som små gråbrune klumper, litt nesten som støv. Det er nok størkna blod fra blødningen i helga.

Jeg har snart eksamen, og bør lese, men jeg har ikke noe overskudd. Er utslitt av alt som har med graviditet å gjøre.
 
Huff, så forferdelig!!
Kan du ikke få snakket med legen eller sykehuset imorgen?
Syntes det er rart om ingen av de vil hjelpe deg mtp. historien din.
Håper alt ordner seg for deg!
Mange klemmer og gode tanker sendes din vei!! <3
 
Huff da. Ikke gøy å gå gjennom det i du svangerskap. Det trenger ikke bety mnd galt. Vet en flere som har hatt mensliknende hver mnd i svangerskapet. Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning. Man får og ømfintlige slimhinner og kan lett blø litt. Er det ikke noen private gyn eller jordmødre med ul utstyr hvor du bor? Ikke alle nam trenger ha henvisning hos.
 
Kjære deg!!! Dette behøver ikke bety noe som helst! Har dere hatt sex? Kan bare være en så uskyldig grunn... :) Husk jeg blødde da jeg gikk gravid første gangen, og det var en normal blødning som lege beskrev det. Ei venninne av meg bestilte seg nettopp privat ul pga en liten lys blødning. Hun fikk se at hjerte slo og banket som bare det. Og gyno forklarte den normale blødningen. Har du mulighet til å bestille privat time da? 
Dette går bra, jeg vet det!! :) klem
 
Jeg blødde hver mnd rundt mensentiden i 6 mnd, så det er ikke sikkert noe er galt.. :)
 
Off det var ikke hyggelig :(  skjønner du blir nærvøs og redd siden du har mistet før... håper du får time t ultralyd så du får sjekket det.. da får du slappet mere av selv også, ikke godt å gå å vær nærvøs og redd :(

håper alt er bra me den lille i magen :)

stor klem
 
Uff det er ikke noe kjekt!
Her har jeg samme type "blødning" som da vi opplevde MA'en i januar, så her går det nok gale, og jeg skal på ul i ettermiddag, og hjelper meg faktisk ikke overhodet nå....
 
Blødningen har avtatt helt, heldigvis. Ikke har jeg vondt heller, så jeg tar det helt med ro, foreløpig. Skal snart på tidlig ul, om en uke/10 dager.. Men får jeg samme blødning før ul'en, bærer det rett på gu!
 
Krysse fingre for at det bare er for tidlig enda.. Var ikke mye jeg så på ul rundt den tiden.. Håper virkelig det går rette veien <3 masse lykke til og sender deg en stor klem ><3>
 
Sender deg en klem og krysser fingrene for at alt er bra <3>
 
Uff så leit, er så ufattelig tungt når man bare vet det selv at ting ikke er slik som de skal, og så kommer det noen sånne leger som bare skal utsette ting...Men er jo også grett å utsette når han var litt usikker da...

Sender deg en stor klem!!!
 
Krysser fingrer og tær for at det går bra og at spira klorte seg fast!! Sender mange klemmer!! 
 
Off håper virkelig det går bra....Krysser alt eg har for deg
 
Jeg krysser også fingrene for deg! Lettere sagt enn gjort, men prøv å kke ta sorgen på forskudd :) 
 
Krysser fingrene for deg!!! Håper det viser seg at du bare er litt kortere påvise enn antatt!! Masse lykke til!
 
Skjønner du er redd men skal jo ikke ha bomma mye på termin før det faktisk er for tidlig å se noe, er du bare noen dager kortere på vei enn du tror så kan man faktisk ikke se hjertet slår. Krysser fingrene for en god oppdatering snart!
klem
 


Nyttårsspire skrev:
Krysser fingrene for deg!!! Håper det viser seg at du bare er litt kortere påvise enn antatt!! Masse lykke til!



Ja, det kan jo være.. Men brukte EL-tester, så vet nøyaktig når EL skjedde. Og jeg fikk superpositiv test på IKM. Jeg kan jo kanskje ha hatt et hvileegg..? Kanskje jeg er 5 dager kortere, da ville jeg jo ha vært 5+4.. Jeg anere ikke. Synes det blir veldig mye "hva om".. Jeg får håpe på det beste og forberede meg på det verste.
 
Men selvom du tester etter el kan du ikke vite 100% når det skjer eller akkurat når egget fester seg :) Jeg hadde knallpositiv test 9 dpo :)
 
Back
Topp