Jeg er

Purpurea

Gift med forumet
36 år

og

STOLT AV DET

Jeg trer over i de glade 30åra i april.. [:D]

Jeg blir 36 i november, har tre barn, både halvstore og en som snart begynner på skolen...

Jeg har veske med Superdame-logo på (Supermannlogo i rosa), Hello Kitty-vesker, Hello Kitty klokke, røde sko og rosa skjerf.

Jeg bytter godteri og småting med andre i hele verden sånn som vi gjorde da vi var fjorten, jeg samler på klistremerker og brevpapir, og nyter hvert sekund av det!

ORIGINAL: *Meya*

Jeg blir 36 i november, har tre barn, både halvstore og en som snart begynner på skolen...

Jeg har veske med Superdame-logo på (Supermannlogo i rosa), Hello Kitty-vesker, Hello Kitty klokke, røde sko og rosa skjerf.

Jeg bytter godteri og småting med andre i hele verden sånn som vi gjorde da vi var fjorten, jeg samler på klistremerker og brevpapir, og nyter hvert sekund av det!

Jeg driver med barnemishandling siden gutten min er semi alenebarn[8D]

ORIGINAL: Dalarama

jeg er 25.. og har ikke tenkt å bli ett år eldre[:D]

Kondolerer.

Jeg er 35 år, digger Hello Kitty. Den store drømmen er en hvit bil med rosa kitty tegning. Men da flytter sønnen ut, sier han[:)] Så kanskje det er en god investering, om han ikke har flyttet ut før fylte 25[8D]

ORIGINAL: Greven av gral

Jeg er 35 år, digger Hello Kitty. Den store drømmen er en hvit bil med rosa kitty tegning. Men da flytter sønnen ut, sier han[:)] Så kanskje det er en god investering, om han ikke har flyttet ut før fylte 25[8D]

Genialt!

Jeg er snart 37, og livet har aldri vært bedre enn nå [:D][:D][:D]

Ungene begynner å bli store, vi har stabil økonomi, ferdig med alle "kriser" (gjenstår å se på 40 årskrisa da[:-]) vi
kan gjøre akkurat det vi vil, og har veldig lite å bekymre oss over!!!!!

Er så glad jeg ikke er 20 år[8D] 

ORIGINAL: Lena Levegg

Jeg er snart 37, og livet har aldri vært bedre enn nå [:D][:D][:D]

Ungene begynner å bli store, vi har stabil økonomi, ferdig med alle "kriser" (gjenstår å se på 40 årskrisa da[:-]) vi
kan gjøre akkurat det vi vil, og har veldig lite å bekymre oss over!!!!!

Er så glad jeg ikke er 20 år[8D] 

Dæven, du er gammal du[8D]

Jeg er 30, og gikta får meg aaaaaaaaldri [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg trer over i de glade 30åra i april.. [:D]
jeg følger etter i august[:)]

ORIGINAL: Miriel

Kondolerer.

hahaha[:-][8D]

Jeg blir 29 i år, og syns det er fryktelig å nærme seg 30-tallet [8D]
(vet ikke hvorfor [:-])

ORIGINAL: IsThaBeth

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JEG ER 34, og blir bare BEDRE OG BEDRE med årene[:D]

Holy crap, jeg er jo nesten 2 ÅR yngre en deg jo.. [:-] Og jeg syns det er helt fint NÅ, trenger ikke BLI bedre nå.. [X(]

ORIGINAL: IsThaBeth

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JEG ER 34, og blir bare BEDRE OG BEDRE med årene[:D]

[:D][:D]

Jeg er 23 år, hengemage og 2 flate brød hengende forran!!! Pupper, er det det????[8|][:-]
Meeeen, er nå livet begynner!!! Hus snart og skal på jobb 1.Mai igjen, har ikke jobba på over 2,5 år[&:] Gruer meg til det O store 30!!![&o]

Back
Topp