jeg er vist en risikofødene :/

Milla1988- mittførstebarn<3

Spent på min første graviditet <3
Septembermødre <3
vært på innskrivning i dag og fikk den samme koselige jordmora som foretok OUL i April =) ho husket meg, jeg husket ikke ho, for ultralyden var utrolig fascinerende, så fløt på en gledes sky hele den dagen følte jeg.
Men jeg skulle få vite hvem avdeling på Stavanger sykehus jeg skulle på og ho så på vekt økninga mi og jeg er vist overvektig nå, så jeg er rød sone fødende, selv om jeg ikke ser sånn ut sa ho :P men samme for meg hvor jeg føder, bare ungen kommer ut å er frisk og fin <3

gått opp over 20 kg i svangerskapet, gikk opp fra 77 kg til 100 kg allerede! skremmende å tenke på at dette skal av igjen og! teit å slutte å røyke i januar, for så å skulle begynne å slanke seg, men fikk 2 positive graviditets tester 14 dager etter røyke slutt, for så å være permittert fra jobb i 3 måneder og satt kun hjemme med min voksende matlyst!

gleder meg til å få tilbake kroppen min for meg sjøl, så jeg kan slanke meg uten å være urolig for at babyen får i seg miljø stoffer som er lagret i kroppen min. ( jeg må slutte å lese alt jeg kommer over på nett :P )

35+1 i dag! =) er ikke lenge igjen nå! men først en tur ned til Østlandet! så tilbake til Rogaland å gjøre ferdig de siste tingene før babyen kommer <3 har en følelse av at han kan komme tidligere, men får håpe vi rekker å komme tilbake til Rogaland først :P er kanskje litt dristig å reise så langt, men har lagt reiseruta sånn at det er et sjukehus innen 3 timers radius :P

gleder meg til å se igjen nevøen min <3 og gleder meg til å feire 1 års dagen til niesa mi! føler at det er tante plikt å være tilstede på de store begivenhetene i livene til tante barna også <3 har ikke sett dem siden påske og tante hjertet mitt har gjort så vondt i hele sommer! savner dem så masse, så blir godt å se dem igjen! =)

syns det har gått så sakte i hele svangerskapet, så håper de siste 5 ukene går fort! vil ha denne fødselen ( merk. smerter ved fødselen! ) overstått og få hilse på lillegutt!
utålmodig av natur, passer virkelig ikke til å gå gravid å bare vente :/

Det var jeg sist også, både pga vekt og tidligere ks. Men etter en fødsel på 2 timer så sa de at jeg var som skapt til å føde :p Det sier de jo sikkert til alle, man får jo så skryt når man er i mål, men poenget er at som regel går det veldig bra, de passer bare litt ekstra på deg :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Røyken er skummel og slutte med for da raser kiloene på og ikke av, men verd det! :P La på meg 15 kilo før jeg ble gravid etter røykeslutt i mars i fjor, og nå har jeg lagt på meg 10 så langt i svangerskapet og gleder meg til og få det av og bli litt mer aktiv med trilleturer og sånt med guttungen :)

ja man får komme seg ut å trille en del når man går hjemme, uansett er jo frisk luft bra for ungen, så begge to vinner jo på det =) men deilig å være ferdig med den røyken da! har tenkt i mange år at jeg ville slutte, og bare brå bestemte meg og gjorde det! og 2 uker etterpå fikk jeg en positiv test for første gang i mitt liv, så fikk ganske sjokk! men er gla for at jeg klarte å slutte så tidlig i svanger skapet =)

Back
Topp