Jeg er virkelig ikke i god form...

Cathygirl

Forumet er livet
E jo kvalm, men i tillegg trøtt trøtt og trøtt og så driver jeg å svimler hele tiden[&:] Kan ikke huske jeg gjorde d sist. E jo tydelig at jeg har mangel på noe![&:] Kanskje jeg ska ringe legen i morgen og høre?![8|]
Har holdt på å gå i bakken to ganger i dag. Ene gangen var da jeg leverte snuppa i bhg. Stod og snakket med en av de ansatte da jeg ble svimmel og kaldsvettet. Typisk besvime tegn. Klarte å redde meg ut av samtalen og satt meg på huk ved min datter som satt og spiste frokost. Ble sittende der en stund til d værste ga seg. Var dårlig en god stund etter.
Andre gangen var da jeg var på apoteket en tur. Sku hente noen medisiner og måtte vente en stund. Heldigvis har de krakker der eg kan sitte på. Hadde rett og slett for mye klær på meg. Måtte jo seff på en kollega utenfor apoteket og ble stående og snakke med henne. Heldigvis vet hun jeg er gravid så jeg kunne gi beskjed og satt meg på huk! Skumle greier altså! Lite kult å falle i bakken[&:]

Enig. Ring i morgen! Kan være at du har lavt med jern eller så er det kanskje blodtrykket. Kom deg av gårde[:)]

har akuratt det samme... kjedelig..!
Grunnen til at jeg har det er er fordi jeg har lavt BT og det blir enda lavere når jeg er gravid+ at jeg får BT fall og dermed holder på å besvime..
Det er ikke noe jeg kan gjøre med det annet enn å leve med det i noen mnd[8D] hadde det sist også.
Ta det rolig, spis regellmessig og legge/sitte deg ned når det skjer.

Huffda..hørtes ikke godt ut[&:]

Håper det går over etterhvert, hvis det ikke er noe å gjøre med det..

Har du ikke vært hos legen på 1.kontroll enda??
Da tar de jo blodprøver å sjekker.

Jeg hadde for lite jern. Er også svimmel og veeeldig sliten til tider.

E plaga m akkuratt d samme. Den der kvalmen tar snart livt av mg [:'(] I tillegg he eg begynt å få veldig hodepine og nå den siste uka veeeldig svimmel. Føler eg må "fokusere" skikkelig for å holde mg "i denne verden" liksom.. Føle ofte eg ska besvime og må sette mg ned for ikke å gå rett i bakken. E skikkelig svimmel om morgenen, bare eg snur mg i senga så blir d svart og eg føle eg ska besvima.. Men va hos legen idag, pga videre sykemelding, og da sa han at alle prøvene mine va fine, kanskje litt lite jern, men ikke noe å bekymre sg over enda. Målte blodtrykket og d var helt fint. Men han mente at eg nok har blodtrykksfall innimellom, som visstnok va normalt i denne gravide, kvalmne tlstanden min.

Men uansett greit å sjekke d opp for din del, kanskje du kan få noen tips!!! veldig ubehagelig!!!

huff, ikke bra da, kanskje best å få en sjekk hos legen. Håper du snart føler deg bedre !

Jo, har vært på 1.kontroll. Ringe og høre om blodprøvene i morgen kanskje. Ellers var alt helt fint. Men tror eg ringer i morgen for å høre. E forferdelig slitsomt å ha d slik! D beste e jo å bare bli liggende i sengen, men mat må eg jo ha og en snuppe som trenger mors oppmerksomhet når pappaen ikke e her og hun ikke e i bhg!
Desverre kom min mann sent hjem fra jobb i dag og da begynte snuppa virkelig å kjede seg! [:o] Eg orker jo ikke en drit og blir svimmel når eg reiser meg[:'(] Men han var kjempe flink med henne når eg kom hjem. Tror han ble litt bekymret når eg fortalte om dagen min! Nå lager han deilig kveldsmat her[:D] Stekt kylling med ris og saus[:D][;)]

Dritalei hele kvalmeopplegget nå! Og alt d andre som følger med her!

Så kjedelig.kan jo være greit med et legebesøk kanskje?
Jeg var veldig mye svimmel sist,husker ikke helt når det begynte,men måtte stadig sette meg ned litt.Og kvalmen ja [:'(]
Sist var jeg kvalm døgnet rundt i 20 uker,håper jeg slipper billigere unna denne gangen.

Huff da, føler med deg[:o] Du må ta det med ro og så ville jeg ringt legen i morgen slik at du får kommet inn og sjekket deg[:)] Godt at du har en mann som tar godt vare på deg[:)] Det er jammen meg ikke enkelt å være dårlig når du har barn fra før av. Det kjenner jeg veldig godt til. Og samvittigheten er drittdårlig, men slik er det bare akkurat nå så vi får bare ta hensyn til oss selv en liten stund[:)]

Back
Topp