Jeg er vanligvis ikke den som..

Sicily

Forumet er livet
lett får unødige bekymringer, men i dag har jeg hatt en nagende tanke hele tiden.. Jeg mistet jo i uke 11+1 sist, og i dag har jeg hatt masse sterke menssmerter og rare murringer. Da har jeg jo så klart fantasert dette opp i de store høyder og nå er jeg kjemperedd.. Har ingen grunn til det egentlig, for mensmurringer og menssmerter er forsåvidt normalt på dette stadiet, men.. Tanker og følelser kan man jo ikke alltid styre.. [:(][:(]

huffda. ikke greit når det har skedd før.
prøv å slapp av og ikke tenk på det (lett for meg å si men)

Huff... Now the feeling sia æ åsså har mista på det stadiet.. Så håpe alt e bra me den lille[:)] Du skal kanskje på kontroll snart?

Va som da æ blei gravid me ho minstemor (fant det ut i begynnelsen av desember) og da bynte vi me jule-dopapir som selvfølgelig har rødt julemønster, æ trudde jo at æ hadde bynt å blø HVER gang æ va på do..

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Huff... Now the feeling sia æ åsså har mista på det stadiet.. Så håpe alt e bra me den lille[:)] Du skal kanskje på kontroll snart?

Va som da æ blei gravid me ho minstemor (fant det ut i begynnelsen av desember) og da bynte vi me jule-dopapir som selvfølgelig har rødt julemønster, æ trudde jo at æ hadde bynt å blø HVER gang æ va på do..

Hahah.. Stygt å flire, men det va jo litt morsomt.. [8D] Kjenne mæ igjen da. Ser etter blod hele tia. Slitsomt.. [&o]
Skal på første kontroll den 23..

Krysser fingrene for at det er helt normal murring du kjenner. Lykke til den 23[:)]

Uff.. Jeg forstår bekymringen din! [&o]
Men det går sikkert bra! Mensmurringer er vanlig som du sier.. Det beste er nok bare å slappe av å prøve å tenke på litt andre ting. Sikkert slitsomt og leit å tenke på dette.. [8|]

ORIGINAL: Sicily

Hahah.. Stygt å flire, men det va jo litt morsomt.. [8D] Kjenne mæ igjen da. Ser etter blod hele tia. Slitsomt.. [&o]
Skal på første kontroll den 23..

Ja, e så godt når man kjenne daglig liv[:)] Å neida, e ikke stygt å flire av det - e jo bare godt beskreven kor bekymra man e i bynnelsen..[8D]
Håpe nu i allefall at alt går godt denna gangen for dåkker, å kjipt at det enda e ei stund til du skal på kontroll, men før den tid har du kanskje bynt å kjenne liv[;)]

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg hadde skikkelig mageknip forige uke. Ble engstelig, men det ga seg etter 2-3 dager. Du kan jo se det an en dag eller 2 og så kontakte lege. Godt å komme på ekstra u.l f.eks og sjekke. Håper det gir seg.[:)]

skjønner godt hvordan du har det,jeg var så sikker på at jeg skulle miste etter første gang jeg mistet jeg også.en form for selv beskyttelse vil jeg si "nei det går sikkert ikke bra denne gang heller"men det gjode det.å jeg hadde steerke mens smerter både 2 og 3 gangen på det stadiet du er nå.

masselykke til.det går så fint så[:)]

Uff, så trist at du har mista før [:(]

Krysser alt som krysses kan for at det går bra denne gangen [:)]

Back
Topp