Jeg er værdens værste mamma!

ORIGINAL: Mamsemumsen

ORIGINAL: UnniMoor

Vi har vært på shopping i dag.. Å så har jeg glemt å skifte bleie på han siden formiddagen i dag[:(] Han var ikke noe sår.. Men hvem glemmer sånt da!?[:(] Burde begynne på ADHD medisinene mine.. men jeg vil jo amme!

Eh...*kremt* Been there, done that [:D] Og hodet på storesnuppa her har fått nærkontakt med karmen over bildøra ett par ganger da hun var bitteliten. Men litt ka-dunk har gått helt fint, hun er like hel [;)] Må vel si at jeg føler jeg har bedre trening nå som det er nummer to. Var den stakkars storesøstra hans som måtte være prøveklut for en uerfaren mamma [&:][;)][:)]

Hehe.. Godt det ikke er bare meg som kløner litt da[:-] Jeg blir skikkelig hysterisk jeg da.. Skikkelig crazymom

Det er ingen som kunne vært en bedre mamma for din sønn enn nettopp du. Du er altså ikke verdens verste mamma, men verdens beste. Syns du skal være skikkelig stolt over deg selv, jeg. ALLE glemmer ting og det er ingenting galt med det. Sender deg en stor klem, jeg.

du høres ut som en helt normal nybakt mamma for meg da... dersom du er verdens verste er nok jeg det å.. mange ganger glemmer jeg når jeg sist ga han mat, så jeg må bare mate han sånn for sikkerhets skyld.. jeg glemmer så innmari mye og er så distre at det er til å bli gal av.. akk og ve! meeen vi er di beste mammana våre små troll kan tenke seg [:D] ingen ting gjør gutten din mer trygg enn mamman sin, og ingenting gjør at han føler seg mer elsket enn når mamman mater og koser, eller pappan [:D]

Det er jo ingen ting kjære vennen!!!! Du er kjempe flink og god mamma!!! [:)][:D]

Tulla mi har tannmærke i panna etter meg hu, tre tenner i hårfeste.... [&o] Permanent!!!
Hun tok sats og skalla meg i tenna, og jeg hadde ikke skjangs til å trekke hodet tilbake[X(][:(]

ORIGINAL: phoebetutta

Syns du er fantastisk flink jeg vennen. Husk at uansett hva det er så er ingen perfekt, men verdens verste? Nei det er dul angt langt langt ifra.
Stor klem til deg

sign!!!

Nei kjære deg vennen, du er da slett ikke verdens verste mamma, for noe tull;) Jeg bruker og å glemme å skifte må lille snuppa.. Du er en perfekt mamma...

Kleeeem[;)][;)][;)]

Du er ikke en dårlig mamma!! Alle kan glemme, ikke vær så hard mot deg selv.. Daniel er superheldig som har deg som mamma [:)]

Back
Topp