Jeg er usikker med positiv test!!

Bkno8042792

Andre møte med forumet
BDB3AABD-1199-4EC4-BA61-67ED43F2A137.jpeg
Hei :), det er min første ivf forsøket og i dag er det dag 11 etter embryo transfer, og på onsdag neste uke,(19.06.), er det min blodprøve,( 6 dager til ). Jeg kan ikke vente mer, 2 uke vente tid er veldig lang og jeg tok noe graviditetstester . Jeg vil bare noe meninger fra dere hva tenker dere om min resultatene, er det litt håp?

P.s. Hvis det er noe feil, unskyld meg jeg er ikke så bra i norsk språket, . Mvh Ana.

Vedlegg

• 7A1E3721-FA21-4765-B74C-6DFC33926072.jpeg
    7A1E3721-FA21-4765-B74C-6DFC33926072.jpeg
    23,2 KB · Visninger: 124
De er jo positive de :) Gratulerer!
Dersom du er i tvil kan du ta en tur til legen å få målt HCG over flere dager :)

Tusen takk, jeg håper at det går bra. Men jeg er litt redd og de i fertilitetsklinikken sa jeg bør vente til den 19.06,, onsdag er det en stor dag.

Fine tester :) gratulerer :)
Du kan be fastlegen ta blodprøver for å se om hcg øker :)
Eller bare vente på prøve 19.06

Du er helt sikkert gravid. Klinikkene ber om prøve sent for å være helt sikker på korrekt resultat. Jeg har alltid testet tidligere og det er uproblematisk når testen er positiv. Litt mer ubehagelig når testen er negativ og man skal fortsette til klinikkens testdag med hormonstøtte f.eks.

Du er helt sikkert gravid. Klinikkene ber om prøve sent for å være helt sikker på korrekt resultat. Jeg har alltid testet tidligere og det er uproblematisk når testen er positiv. Litt mer ubehagelig når testen er negativ og man skal fortsette til klinikkens testdag med hormonstøtte f.eks.

Tusen tusen hjertelig takk, det er 5 dager til, ❤️.Det er min første Ivf behandling og det er nesten 3 år at vi prøver å bli gravid, jeg håper at nå er jeg gravid❤️.

Fine tester :) gratulerer :)
Du kan be fastlegen ta blodprøver for å se om hcg øker :)
Eller bare vente på prøve 19.06[/QUOTE]

Tusen takk, endelig på onsdag vet jeg er jeg virkelig gravid eller ikke ❤️.

Masse lykke til. Jeg skal teste på fredag, har ikke testet noe ennå, men er fristet. Har en følelse på negativ da...

Her kom TR i dag, og test negativ. Men, men får prøver over sommeren. Må se fram til det og nyte sommeren
Ohh nei, så trist å høre. Du må bare vente, siden 19 September 2016 prøver vi å bli Gravid, og fertilitetsklinikken var min håp. Var det din første ivf behandling?

Back
Topp