Bkno8042792
Andre møte med forumet
P.s. Hvis det er noe feil, unskyld meg jeg er ikke så bra i norsk språket, . Mvh Ana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er helt sikkert gravid. Klinikkene ber om prøve sent for å være helt sikker på korrekt resultat. Jeg har alltid testet tidligere og det er uproblematisk når testen er positiv. Litt mer ubehagelig når testen er negativ og man skal fortsette til klinikkens testdag med hormonstøtte f.eks.
Tenk bare positiv. Håper at det går bra for begge to, på onsdag skal jeg hos legen 2 dager til, det er spennende.Masse lykke til. Jeg skal teste på fredag, har ikke testet noe ennå, men er fristet. Har en følelse på negativ da...
Masse masse lykke tilTenk bare positiv. Håper at det går bra for begge to, på onsdag skal jeg hos legen 2 dager til, det er spennende.
Tusen takk, deg også lykke tilMasse masse lykke til
Hvordan gikk det i dag?Tusen takk, jeg håper at det går bra. Men jeg er litt redd og de i fertilitetsklinikken sa jeg bør vente til den 19.06,, onsdag er det en stor dag.
Åhhhh hurraEndelig kan jeg si ‘JEG ER GRAVID’.
Åhhhh hurra
GratulererEndelig kan jeg si ‘JEG ER GRAVID’.
Her kom TR i dag, og test negativ. Men, men får prøver over sommeren. Må se fram til det og nyte sommerenTenk bare positiv. Håper at det går bra for begge to, på onsdag skal jeg hos legen 2 dager til, det er spennende.
Ohh nei, så trist å høre. Du må bare vente, siden 19 September 2016 prøver vi å bli Gravid, og fertilitetsklinikken var min håp. Var det din første ivf behandling?Her kom TR i dag, og test negativ. Men, men får prøver over sommeren. Må se fram til det og nyte sommeren
Tusen takk.Gratulerer![]()