jeg er tydeligvis ny i gamet

liten_men_stor

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
siden jeg kun har født to ganger før. så er jeg tydeligvis helt ny på dette... :rolleyes:

MEN er det mulig å fryse så mye ? er det normalt? eller brygger jeg på en forkjølelse.

sitter på jobb med vinterkåpa på. og får sånn grøssninger. sitter å konstant fryser... o_O

det har slått meg også. Har også vært gravid 2 ganger før, men kan ikke huske å ha frosset så mye før. Kanskje vi begge brygger på en forkjølelse?o_O

haha se der ja! det er flere enn bare meg! :P

det er nok helt sikkert en forkjølelse. Må ikke ligge med rumpa bar på høsten..... :cool:

Jeg fryser også veldig!

Men jeg trodde faktisk det var forkjølelse jeg også.. :p Kanskje det heller er et graviditetssymptom.

Jeg går å føler at jeg brygger på en skikkelig influensa konstant xD

Jeg er hjemme med sykt barn i dag, og har selv pakket meg inn i teppe og skrudd opp varmepumpa...
Kaaaaldt!!
Nå fyrer jeg snart i ovnen også :-S

Kanskje det er et symptom?

Satt å tenkte på det samme selv. Har vert litt forkjølet i det siste. Men jeg svetter så jeg må kle av meg i det ene øyeblikket og er iskald og får frysninger i det neste øyeblikket :p

Jeg merket et par dager før jeg testet at jeg var utrolig frossen, type ullteppe og fyre i ovnen -tenkte bare at vinteren var på vei :p men jammen er det en spire på vei også :D

Satt å tenkte på det samme selv. Har vert litt forkjølet i det siste. Men jeg svetter så jeg må kle av meg i det ene øyeblikket og er iskald og får frysninger i det neste øyeblikket :p

sign den ja hehe... koker over og klager å syter over hvor varmt det er, andre ser dumt på meg, opner dører og vinduer, 5min går, åååå så kaldt det er, få opp varmen :p

Jeg fryser og er kjempe varm om hverandre. Men i begynnelsen frøs jeg heeele tiden...
Rart hvis alle er på vei til og bli syke :P

Jeg frøs forrige uke, men denne uka svetter jeg!

Back
Topp