Jeg er trøøøøøtt!!

Jessjess

Elsker forumet
Gurimalla, skulle være mer enn positiv under dette svangerskapet, men auuuuuuuuu!! Jeg har så vondt i ryggen min og hoftene at jeg blir snart gal! Sovner i ett kvarter og ligger våken tre timer, sovner i ti minutter og våkner igjen! Ryggen min låste seg flere ganger i går, jeg har sinnsyke luftsmerter i magen og jeg spotter med en gang jeg begynner å stresse.. Vi er altså midt i en flytteprossess der jeg har vondt og får ikke lov til å gjøre noen ting av sambo!! Han er verdens herligste <3 ( lar meg ikke gjøre mye annet enn å si hva jeg vil ha! ) men jeg blir såå stresset av å ikke få gjøre noe!! også har vi den jobben foran oss med nye huset... akk.. jeg kjenner jeg gruer meg veldig til jobb på mandag, jobber i barnehage og føler dagene kommer til å bli lange! skulle ønske jeg hadde en uke ferie til! jaja, det var nattens klaging fra min side! håper dere har der bra i deres svangerskap og håper dere får sove om natten! :-) dette er kjedelig! hehehe>

Nagini skrev:
Klem

Hihi, tusen takk! Den hjalp veldig, for jeg fant en måte å ligge på som ikke er vond! Halleluuja!!! Hehe! Ha en kjempe fin søndag! :-)

Sender deg en trøste- og styrkeklem! Det er alt for en god sak!

Huff - masse god bedring. Håper det bedrer seg snart. Er ikke moro å ikke få sove. Sliter med det selv, men det er fordi jeg ikke finner en god stilling. Hver natt og morgen vrir jeg meg konstant fordi det småverker litt i magen. Vet ikke hvorfor, men ligger rett og slett ikke godt. Når jeg står opp går det over... ?!? Vet ikke hva det kommer av, jeg...
Så fint at du har en forståelsesfull samboer da :0) De er gull verdt <3

Stakkars deg, dette høres ikke godt ut! men hvis du sover så lite syns jeg du burde snakke litt med legen din, er ikke bare bare å gå på jobb uten noen timers søvn og hvis du spotter av stress tror jeg dette fort blir en ond sirkel for deg... 

Sender over en diger klem og håper du får det litt lettere fremover!

Back
Topp