Jeg er tilbake!

panterinnen

Gift med forumet
Jeg må si jeg er skuffet... ikke så mye som 1 person hadde meldt meg savnet eller noenting!!
Dere la ikke merke til det en gang... snufs... dårlig gjort... slemme slemme jenter... [:(][:(][:(][:(]

Men uansett jeg hadde det kos på danskebåten [:)] ble seff litt krangling med typen som vanlig men vel vi maka up..hehehe [:D][:D] Så har jeg vært hjemme hos familien til i går kveld.. det var deilig det...
Møtte ei venninne som jeg ikke har sett på 3 år og slikt også, var så hyggelig. Hun hadde forandret seg stort til det bedre så nå får vi nok sett hverandre enda mer i og med at hun ar flyttet tilbake fra Ålesund!!

Ellers håper jeg dere har hatt en fin uke, helg og kost dere masse.. Altså ikke bare kranglet selv om det er deilig innimellom det også [:D][:D][:D]

velkommen tilbake panterinnen.godt å komme seg bort litt?

ORIGINAL: lene80

velkommen tilbake panterinnen.godt å komme seg bort litt?

kan vel ikke si annet enn ja...hehe [:D]

var det bare du og gubben som var på tur eller?

ORIGINAL: lene80

var det bare du og gubben som var på tur eller?

ja også en hel vennegjeng [:D] Så var en fylletur for å si det sånn..hehe.. litt deilig med de innimellom også!

ja man trenger det innimellom også.er vel ikke så farlig om man driter seg ut eller der,er vel ikke så mange kjente der[;)]

driter seg ut jah..
man kan jo si at jeg gjorde det.
Kompisen til meg og typen altså vår felles bestis reiv i stykker buksa mi..
jeg skulle sette meg og han holdt fast i lomma mi og reiv den i stykker.. så vel..
var en deeeeeeeel på båten som så stumpen min!!!!

ARRGH[:@][:'(] småpinlig!!

Skikkelig fylla kule...hihi!!

Hyggelig å ha deg tilbake[:)]

Velkommen tilbake![:D]

velkommen tilbake... savnet deg jeg... men visste jo du var på danskebåten... hehe.

ja du gjorde jo det alenmor_19 [:)]
Hvordan går det med deg og tulla da??? Så liten og herlig hun er på bildet da... ååå... må jammen meg ha iallefall 12 småtasser...haha [:D]

går bra med oss. hun kom ut av kuvøsa igår. og de koblet henne fra den overvåkningen hun hadde. så nå er det bare sonden igjen. lagt på seg til 1470gram... kanskje mer idag. eneste som står igjen nå er at hun vil spise av meg. nekta plent igår. like sta som mor. hehe......

Virker som en liten fighter, ja.. bra at hun er sta, så lenge hun får i seg næring og blir større[:D]

Hallois!!

Jeg savnet deg her inne jeg altså!!
men jeg syntes at jeg hadde hørt noe om at du var på tur, så da tenkte jeg at du måtte komme deg hjem fra turen først!!

Koselig at du er tilbake!!

Klem, m

Back
Topp