Jeg er tilbake!

kariannemor

Elsker forumet
Nå er jeg tilbake hos dere igjen :)

Har liggi 2 uker på AHUS med hyperemesis. Jeg spøy så fælt at jeg tilslutt ikke klarte stå på bena og holdt på å svime av, så da var det inn og ligge 2 uker på gyn. med intravenøst og matsonde for å holde i gang kroppen mens jeg spøy. Etter 2 uker roa det seg og jeg klarte få i meg mat på egenhånd uten at alt kom opp igjen. Når jeg kom hjem igjen starta spyinga for fullt igjen, men ga seg heldigvis igjen etter noen få dager, og nå kaster jeg kun opp om morningen når jeg står opp :)

Fikk 2 UL mens jeg lå på sykehuset, og alt sto bare bra til med lille gullet, så da er det nok verdt det ;) Var en veldig aktiv liten krabat som lå og stupte kråke og koste seg sist vi var på UL (10+4)

Det er så godt å kunne begynne å leve litt normalt igjen og begynne å glede seg over og kose seg med graviditeten :) Gleder meg til å kunne begynne å følge med litt her inne igjen :)

Har forresten fått oppdatert terminlista nå, endelig ;)

Håper det er bra med dere jenter, og at de små i magen vokser og koser seg!

Huff da høres ut som du har hatt noen harde uker, godt det går bedre med deg nå:) håper det snart forviller helt :) klemmepå

Hff da... Braå høre at alt står bedre til:)

oi da! Høres ikke akkurat ut som om du har hatt to koselige uker! godt det går bedre nå da!

godt å ha deg tilbake! Har tenkt på deg!

Godt å høre at du føler deg bedre!! :-) Mange som har tenkt på deg her inne..

Uff... det hørtes innmari slitsomt ut.... Håper du holder deg bedre nå! Godt å ha deg tilbake da

Huf det hørtes ikke greit ut =/
Bra du har blitt bedre nå :D

uff det høres forferdelig ut å måtte ha det sånn!
godt du er på bedringens vei! :)

Huff, høres ut som du har hatt det tøft :(
Bra at det går bedre og at du er tilbake :)
Masse lykke til videre :D

Back
Topp