Jeg er tilbake! (Såvidt)

Dragemammaen

Glad i forumet
Marsboerne2017
Hei på dere,

vet ikke om dere husker det, men jeg fikk en blødning for 1,5 uke siden, gikk til fastlegen og fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig hadde hatt en SA. Fikk videre beskjed om å ta gravitester selv hjemme over tid, og hvis de ikke ble negative skulle jeg heller komme tilbake for blodprøver.

Dette fant jeg jo fort ut var ren bullshit (pardon my french), siden HCG'en gjerne sitter i en god stund etter en eventuell SA.

Så jeg bestilte privat UL. Og jo da, i dag fikk jeg det bekreftet, hjertet slår og alt så flott ut. Mitt lille nurk!

Men, jeg er bare 7 + 2 (trodde jeg var 8+2), og det er litt merkelig, siden jeg vet når denne lille ble unnfanget, og det er 6 uker og 2 dager siden i dag. Noen andre som har vært borti dette?

Så da er det altså såvidt at jeg fortsatt er med i Mai 2012-gjengen

Tjohoo!! Så bra :-D
Godt du tok deg en ul. Og litt uproft å ikke gi deg det, men pri 1 er at alt er ok :)
Jeg er selv 7+1 så da er vi jo ganske nærme hverandre.
Selv om man har eggløsning trenger ikke selve befruktningen å skje _akkurat_ da. Egget er løsnet og klar for å møte en liten soldat, men det kan jo skje på et senere tidspunkt slik jeg har forstått det. En uke hørtes kanskje litt lenge ut, men alt er jo litt 'magisk' ;)
Godt å ha deg tilbake for fullt :-D Juba, juba!!

Så godt å ha deg tilbake, liker sanne gode historier!
Og bra at du ikke ga opp, og rart at legen sa at du måtte teste ja, hcgen blir jo i kroppen en stund til.....
Håper du blir her helt til mai nå, og enda lenger !

Åååå så fantastisk :D

hurra for gode nyheter :) selv om du er ei uke kortere enn du trodde da.. Egget kan kanskje ha gått i dvale ei uke eller noe? Hjertlig velkommen tilbake skal du i alle fall være :)

Det er jo helt fantastiske nyheter!!

Det var gode nyheter! :-) Hipp hurra! :-)

ååå, så gode nyheter! For en fantastisk historie (og en litt teit lege...). Velkommen så mye tilbake!! håper du blir her leeeeeenge!!! 

Og når det gjelder egget så tror nok jeg og at det er sånn at egget kan vente litt med å bli befruktet/ligger i dvale eller noe. eller så kan de jo ha målt feil hos gyn og du blir flyttet frem igjen på ordinær ul:)

Så fantastiske nyheter!!! Jeg har lurt på hvordan det gikk med deg. Velkommen tilbake! Denne gangen skal du bli værende :)

Så utrolig gode nyheter!!!! FANTASTISK!!!! Nå ble jeg kjempeglad!!!! Veldig godt å "se" deg igjen!!!!

Så bra!
JEg vet ikke, det er jo så utrolig mange meninger og synsinger her inne på internet- verden, men jeg har faktisk hørt at den lille kan stoppe opp i utviklingen en periode, for så å fortsette..
Eller det kan være at du faktisk har hatt el senere enn du tror..

Viktigste nå er jo at alt er bra med deg og lille!!

Og dumme, dumme lege

For en god nyhet! Håper resten av svangerskapet går smertefritt. :-)

SÅ utrolig hyggelig lesing.
Det var kjempegide nyheter.
Når det gjelder at du ble satt tilbake på UL-en så ville jeg tatt det litt med en klype salt.
I starten er det utrolig indivifuelle forskjeller på hvor stort fosteret er, derfor ville jeg ventet til den ordinære UL, og sett hva de sier da. Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg har lest at det kan være forskjell på str utifra kjønnet også.
Uansett; så deilig at det gikk så bra!! De er veldig velkommen tilbake

Tusen takk for så mange hyggelige tilbakemeldinger! Jeg synes også det er litt deilig med "gladhistorier" på forumet.

Nå skal jeg forsøke å fortsette der jeg slapp for to uker siden, og leve et bekymringsløst svangerskap fremover (selv om det nå ble hele 1 uke ekstra før jeg når det magiske tallet 12). Det er litt vanskelig å komme seg ut av det når man først er kommet inn i "bekymringsmodus".

Heldigvis er det travelt på jobb for tida, og med mini på 2 år så er det nok som skjer

For noen fantastiske nyheter! velkommen tilbake hit :D
Kan tenke meg til den gleden dere følte når dere så det bankende hjertet <3

velkommen tilbake til oss :D

Når det gjelder termin og sånn så vokser de veldig forskjellig nå i begynnelsen, og terminen blir ikke satt ut i fra når unnfangelsen har funnet sted, men når barnet beregnes å være fullgått ut i fra målingen :) Hvis du skjønner hva jeg mener

Så bra at det viste seg å være liv :)

emoticon for en lykkelig historie!! Høres ut som en traumatisk opplevelse, men må jo ha vært fantastisk da du kunne se at den lille fortsatt var der inne <3<3<3

Back
Topp