Jeg er syk...

Maisen

Elsker forumet
jentene i juni13
Jeg var små uggen når jeg la meg i går og våknet opp kjempe dårlig i dag. Tett i hele hodet, tungt å puste og vondt i halsen.. Jadda kjempe kjekt med forkjølelse på gang, håper det går fort over. Men kjenner jeg meg selv rett så er dette en infeksjon som antibiotika og pencilin ikke tar, og det kommer til p vare noen uker. Er vant til det, så er jo for så vidt greit nok det. Men hvordan blir det med babyen då? risikerer jeg å smitte han når jeg er med han`? Bør jeg unngå å være så mye med han? Sambo kan jo ikke akkurat være hjemme fra jobb fordi jeg er syk liksom.. Men er redd for å smitte babyen og at han skal få masse feber..

Neon tips??

Leste en plass at man skulle fortsette som før når man va syk. Hadde nå me at d styrke imunforsvaret:D

♡Malin 14.06.2013♡

Være nøye med hygienen da, håndvask og sprit .. God bedring! Men hvis du blir så dårlig at du ikke orker å ta deg av han, må jo samboeren din være hjemme .. Jeg blir hvertfall skikkelig slapp da jeg har feber.

Fortsett å amme fordet om du et syk. Det sa legen til meg.

Fortsett å amme som før, babyene har knall bra imunforsvar og skal mye til for å bli smitta.

Med nest eldste snuppa mi fikk jeg influensa da hun var rundt 2 mnd. Var så syk at jeg måtte bo hos mamma for klarte verken ta meg av hun eller storesøstetn som da var 2. Ammebabyen min holdt seg frisk selv om hun ble amma og sov mye på meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjennes ut som om det vertfall er en bihulebetennelse på vei... Har så kraftig trykk i bihulene og nesen at det er helt forferdelig.. Har hatt bihulebetennelse før men kan ikke huske at det har vært så ubehagelig som dette før...

Kjennes ut som om det vertfall er en bihulebetennelse på vei... Har så kraftig trykk i bihulene og nesen at det er helt forferdelig.. Har hatt bihulebetennelse før men kan ikke huske at det har vært så ubehagelig som dette før...
Jeg hadde bihulebetennelse i vår.., trodde bokstavligtalt på å stryke med.. :-P Kom deg til legen så du får medisin, jeg gikk for lenge før jeg oppsøkte lege så tok tid å bli frisk.... Masse masse god bedring..

Jeg har nettopp vært syk. Holdt på i over ei uke med snørr, hoste, sår hals, ingen lukt eller smaksans og vondt i hele kroppen. Var til og med vondt å gre håret.
Hadde babyen med meg hele tiden. Ammet han og han lå med meg om natten. Regna med han kom til å bli forkjøla og tett, men han er helt frisk.

Jeg hadde bihulebetennelse i vår.., trodde bokstavligtalt på å stryke med.. :-P Kom deg til legen så du får medisin, jeg gikk for lenge før jeg oppsøkte lege så tok tid å bli frisk.... Masse masse god bedring..

Uff,vet hva du mener. Sist jeg hadde bihulebetennelse hadde jeg vondt fra panna og helt med til mellom skulderbladene :eek:
Var så vondt at jeg måtte få paralgin forte. Aldri opplevd at det har vært så ille før. Og jeg går vanligvis ganske høy smerteterskel.

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Uff.. Go bedring til deg :) håper ikke lille blir smitta, hær har tulla blitt lite førkjøla som meg 3 ganger alt..

Uff,vet hva du mener. Sist jeg hadde bihulebetennelse hadde jeg vondt fra panna og helt med til mellom skulderbladene :eek:
Var så vondt at jeg måtte få paralgin forte. Aldri opplevd at det har vært så ille før. Og jeg går vanligvis ganske høy smerteterskel.

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Første gangen jeg hadde bihulebetennelse og selvfølgelig gravid..., så kunne bare dempe smertene med paraset.., helt jævlig.... Håper jeg aldri mere får bihulebetennelse, unner ikke min verste fiende å få det engang.. Hode holdt på å sprenge....

Back
Topp