Jeg er syk

Julita

Forumet er livet
[X(] Og har to dager karantene fra nyfødtintensiven [:o]. Toooo hele dager uten snuppene mine - hvordan i all verden skal det gå [X(]. 

Åh, nei! [&o] Stakkars deg... Det må være fælt. Vi får håpe dagene går fort, så du kommer deg tilbake til gullene dine. *pjuskepå*

Takk for det - det håper jeg også jaa. Savner dem allerede [:o]

Off, er nok ikkje lett det der altså...er nok sikkert nok vekke ifrå dei som det er [&o] Kor lenge blir dei forresten? Til oprinnelig termin, eller er det sjangse for å få dei ut før?

Er vel snakk om at vi får Tora-mor hjem før termin, og Vilde muligens litt etter. Kommer an på hvor ivrige de er på å ta til seg maten på egen hånd. Nå får V all mat på sonden, og T spiser omtrent 10 % av hvert måltid hver gang jeg legger henne til. 

Ja, dei har begge sondar, rekna eg med? Må vere ein spesiell tid det her for deg, går vel i skytteltrafikk mellom heimen og sjukehuset. Korleis har gutene takla å plutelig ha to småjenter å dele oppmerksomheita til? Går det bra med Kasperen på skulen forresten? [:)]

(reine third degree det her ser eg) [8D]

Uff, god bedring Julita.Håper du kommer deg til småtuppene snart[:)]

Ja, jeg føler meg litt som den hvileløse ånden som går, her [8D]. Gjorde det litt lettere at vi fikk bil, ja  - selv om prinsipp ble brutt *plyystre*
Kasper er stort sett fornøyd med både småsøstre, sutrete lillebror og skolelivet. Sivert syns tuppene er litt kjedelige tror jeg (men det syns egentlig mora også - de sover jo 20 timer i døgnet miiinst [X(][8D]). Begge har permanent sonde i nesa - ser hakket mer komfy ut enn sondene de hadde i munnen i begynnelsen egentlig.

Ikkje alltid lett for travle småguttar nei [8D] Men skal sjå det blir liv hos dåke om eit års tid, med to suuuuperaktive jenter som nok sikkert skal ha ALT storebrødrene tar i. Tenker dei ser tilbake på livet no med savn i blikket [8D] Kasper virkar som ein balansert kar, trur han kjem til å bli ein skikkelig multitaskar i framtida [;)] [:D]

lol - ja, kan vividly imagine at det kommer til å bli litt hektisk med 4 småtroll i hus [&:][8D]. Flaks for omverdenen at jeg investerte alle mine aksjer i livsmottoet til bestemora til Bodø i Stompa; "Det vil no helst gå bra" 

Nå er det bare eeen dag igjen. For jeg har vært i fin form siden i går morges - og jeg og gutta har masse planer, så ettermiddagen kommer sikkert til å suse avgårde. 

Back
Topp