Jeg er sur! *klagetråd*

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Jeg er så sur om dagen jeg, helt ekstremt! Skjønner ikke at det går an engang. Jeg har veldig mye vondt om dagen, har vonde kynnere med jevne mellomrom i løpet av hele dagen, mest om kvelden. Alle venninnene mine har født babyene sine, til og med ei som har termin i april. Så nå er det bare meg igjen. Får stadig meldinger av folk om babyen kommer og om jeg kjenner noe, kjenner masse jeg, men ingen baby. Har ikke termin før om 4 dager engang. Kroppen min klarer ikke å stå og gå, for det er så tungt. Beina er fulle av vann og det verker noe ekstremt. Ryggen min klarer ikke holde kroppen oppe, så det er umulig å gjøre noe annet enn å ligge eller sitte...

Så leser jeg jo her inne da om alle de fine babyene og de korte fødselene, og blir så misunnelig . Sist brukte kroppen min 54timer på å få ungen ut. Så jeg går igrunn her å venter på et smertemaraton ut av Helvete. Dattera kom jo i tillegg 9dager før termin, så jordmor og lege har vært veldig klar på at ungen kommer tidlig... Neeei.. Denne ungen kommer ikke ut i det hele tatt.. Aaaargh!!!! Nå skal jeg ihvertfall ikke føde denne uka her og heller ikke neste, bare på trass.. Dette blir en aprilbaby!!! :@

Skjønner godt at det tærer på humøret altså! Fattig trøst at vi snart er i mål.. Kjenner at ventetida nesten blir verre etterhvert som det popper ut babyer her inne også.

Sender deg en stor klem, og et "hang in there!" Han kommer snart ♡

Hvis det er noen trøst, så hadde jeg alt annet enn en rask og grei fødsel. Endte etter mange timer med ufattelige smerter og null framgang i hastekeisersnitt som jeg synes var så traumatisk at hver gang jeg lukker øynene så får jeg flasbacks... Riktignok to uker før termin, men etter ukesvis med falske rier og masse masse trøbbel. Så er uendelig glad det er over, og skjønner deg utrolig godt. Bare få ut frustrasjonen!! Kan ikke ta den med deg inn i en fødsel..

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt lov å vere sliten og lei på slutten!! Ikke lett å nyte den siste tiden og slappe av når man har masse vondter samme hva man gjør! Er førstegangs fødende og hadde vonde rier hvert 10. min i 26 timer før det ble aktiv fødsel i 7 timer, så ingen popp ut fødsel her heller! Håper du snart har premien i armene dine <3 Trøsteklem

I dag har jeg fylt opp fryseren med is til meg selv, noen goder må man jo ha når man venter. ;-)
Får håpe jeg blir mindre sur av isen :-)

Håper isen hjelper:) Det er lov å være sur og lei nå, føler meg heldig som fikk føde før termin. Kan godt hende du får en mye bedre fødsel denne gangen da, nå er det jo en baby som har banet vei. Hold ut, og ikke bry deg om folk som maser!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kan også trøste seg med at jeg hadde tatt en fødsel på 54t mot et svangerskap fra helvete.

Snart snart er det din tur <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp