Jeg er sulten

Biffsnadder
Lasagne
Bakt potet
Taco
Gryte
Hjemmelaget pizza
Enchiladas

Ja jeg er gravid og har lyst på mat som smaker[:D][:D]Thihi

Jeg brukte seriøst en halvtime i butikken i stad for å finne ut hva jeg ville spise til middag.....Klarte ikke å bestemme meg[&o][&o]
Kom ut med kylling wienerpølse og fiber pølsebrød. Noen som sa Kjedelig[8|]

ORIGINAL: Buble

Jeg brukte seriøst en halvtime i butikken i stad for å finne ut hva jeg ville spise til middag.....Klarte ikke å bestemme meg[&o][&o]
Kom ut med kylling wienerpølse og fiber pølsebrød. Noen som sa Kjedelig[8|]

Vi hadde chiligryte i dag. Enkelt.. Pizza i morgen, komlemiddag på søndag.. Du kan lage Taco eller nachos??

I kveld ble det biffgryte og ovnsstekte poteter[:)]

Og vi tok middagen på MacDonalds... [8|] *skammer meg*
Men ungene var i ekstase da.. spes storebror... han jublet bokstavlig talt!! [8D] [:D]
Er ikke så ofte vi gjør det nei, så det er nesten pinlig når det skjer og det høres ut som guttungen er på fest ved bordet vårt... haha!! [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Og vi tok middagen på MacDonalds... [8|] *skammer meg*
Men ungene var i ekstase da.. spes storebror... han jublet bokstavlig talt!! [8D] [:D]
Er ikke så ofte vi gjør det nei, så det er nesten pinlig når det skjer og det høres ut som guttungen er på fest ved bordet vårt... haha!! [:D]

En gang i blandt er det virkelig lov! [:D] (for vår del er det snakk om hvert 4. år vi tar middagen der[8D])

Flytendes eggerøre, sjokoladepudding og gele er det som står på ukesmenyen min. Fristendes???[:'(]

Back
Topp