Jeg er stressa....

Iroim

Elsker forumet
Har ingen gravisitetstegn, og testene jeg tar får ikke den knall sterke streken.... (Sist hadde jeg masse tegn, og knall farge på strekene, men da gikk det galt ...)
Noen som hadde det likt som meg i begynnelsen? Er rundt 4 +2 i dag...

jeg var også 5 uker når æ testa, tok 3 hjemmetester å alle viste en svak strek, dro på labben på legekontoret å tok 1 til, den va også positiv, så no sitt æ her me stor mage å 5 uka igjen t termin..

jeg brukte billigtester, og jeg fikk aldri kjempesterk strek... men jeg var like fullt gravid. Symptomer er noe man ikke behøver å ha, så det kan du vel bare være glad for... noen blir jo veldig hardt rammet, og det tror jeg kan ødelegge litt for svangerskapet.  Men har du testet positivt så er du gravid - med eller uten symptomer, det er ikke noe å lure på.

Hei der! [:)] Jeg opplevde akkurat det samme som deg. Jeg testet når jeg var 4 uker på vei ca, og det dukket bare opp svake streker på alle testene jeg hadde her hjemme ( billigtester), men de var alle positive altså! Så jeg kjøpte 2 CB tester bare for å få det inn i hodet egentlig, he he, og der kom plusstegnene så tydelig frem atte! [;)] Og når det gjelder symptomer så har ikke jeg flust av de enda jeg, til tross for at jeg snart er 8 uker på vei [:)]. Helt normalt det også jenta! Alle er forskjellige vet du, det som er så fint. Og slipper vi den forferdelige kvalmen som så mange sliter med så kan vi jo bare være lykkelige for det! [:D] Det er i allefall jeg.
På mandag fikk vi se det lille hjertet som slo, så her er alt i sin skjønneste orden, noe det sikkert er i din mage også[;)] Masse lykke til videre med lille i magen! Kose deg masse framover nå. Stooor klem!

Jeg hadde heller ingen graviditetstegn i begynnelsen og mange gravide opplever at streken er svak. Det er fordi hcg-nivået er litt lavt i kroppen din ennå. Du har ingen grunn til bekymring! Be om å få en legetime snarest hvis du føler behov for det.

jeg testa første gang når jeg var 5 uker på vei og da var 2 tester negative. da jeg var 7 uker på vei testet jeg igjen og da var det bare en svak svak strek på begge testene. men jeg var gravid[;)]

en ting til.. jeg hadde ingen graviditets tegn heller! har ikke hatt noen spesielle senere heller.. litt ømme bryster, men det var så lite at jeg ikke la merke til det før etter at jeg ble klar over at jeg var gravid.

Har fortsatt ikke særlig andre tegn enn at magen har vokst og det sparker inni der! Og jeg er nå 29 uker på vei!

Takk for svar alle sammen!

Er nok litt ekstra bekymret, siden jeg hadde så mange tegn når jeg var gravid i november 05, det gikk jo ikke bra. Men legetime har jeg fått allerede i morgen, og regner med at jeg får tidlig ul denne gangen, og sikkert fler enn 1 gang før den ordinære. Hvis ikke gjør jeg det privat.

Selvsagt er jeg glad jeg slipper kvalme osv... Når jeg tenker etter flyr jeg på do litt oftere enn vanlig, og jeg har begynt å våkne på natta for å gå på do.. Noe jg aldri gjør, men som jeg også gjorde sist jeg var gravid.

Jeg håper virkelig det går bra denne gangen![:D]

Back
Topp