jeg er stolt over megselv

nemi.marselia

Forumet er livet
klarte faktisk i dag å ringe tannlegen å fikk time, jeg til å med klarte å gå dit!
Jeg har ekstrem tannlegeskrekk, men jeg har fått betennelse i en jeksel ög halve ansiktet er dobbelt så stort.
Jeg klarte faktisk komme meg inn på kontoret, klarte ikke å se eller gå i nærheten av tannlegestolen da, men besvimte faktisk ikke.
fikk faktisk til å ta bilde av tannen (uten den plastdingsen som man biter i for holdte det fast med fingeren) og han fikk se med speil og kjenne litt på kjeven å tanna med en finger.
Dette er veldig stort for meg for jeg vanligvis går helt i stå bare noen sier ordet tannlege til meg.
men de tok me inn etter stengetid for at det ikke skulle være noe som fikk meg til å rømme.
Jeg fikk da resept på antibiotika for å vinne litt tid for han ville ringe narvik å ordne henvisning dit for de har offentlig tannlege med narkose der (vi har ikke i regionen)
For tannen må enten rotfylles eller trekkes og det ville de ikke gjøre pga tannlegeskrekken min, for jeg er blit bedre og klarer å ta ungene med når de skal og de gleder seg.
Jeg er veldig stolt av megselv! har vært så ille jeg før ikke engang kunne gå inn i gaten hvor tannlegekontoret lå.
brukte nå 3 dager på å manne meg opp til å ringe, måtte si til megselv gang på gang at hun på tlf var ikke tannlege, hun er ikke tannlege.
så nå er det bare å se om man klarer samle sammen penger nok til behandlingen

Flink er du :)
Dette klarer du

takk, tror det gikk en halv pakke sigaretter mens jeg ventet på de skulle ringe meg opp (hun måtte snakke med tannlegen for de var egentlig fult opptatt i dag)

Du er kjempeflink!

Selv sliter jeg med akkurat det samme, og telefonangst i tillegg så jeg syns du er superflink! Burde få ringt selv en dag.. emoticon

Flott gjort!!  Er stolt av deg jeg også. Masse lykke til med behandlingen, skal tenke på deg. 

Flott gjort!!  Er stolt av deg jeg også. Masse lykke til med behandlingen, skal tenke på deg. 

Såååå flink!!!!! :)

Har mannet meg opp i noen ÅR jeg å.. heheh men så gjorde plutselig forjæklig vondt og jeg var nødt og ble nesten tvingt av sjefen på jobb.... hun som ringte for meg :P

Det har gått over ALL forventning her.. Jeg tok en beroligende pille og lo da jeg gikk ut av kontoret.. skal tilbake om 14 dager og håper på samme virkning :P hahah

Lykke til!!! Tannleger er noen grufulle dyr..:P

Back
Topp