Jeg er sikkert ikke alene, men..........

snoopy81

Forelsket i forumet
det er så forferdelig irriterende at den spira ikke kan klore seg fast når man har el hver mnd altså.[:'(] Vet jo at den ikke sitter, men håper jo hver mnd...hehe.
Men nå er det 1 month down and 3 to go til porsgrunn, er jeg heldig litt før[:D]

Du er virkelig ikke alene om det der nei...[:'(] El hver måned og ingen feil funnet hverken med meg eller sambo, likevel ingen spire som vil feste seg....

Lykke til med samtale i Porsgrunn når den tid kommer, ting går fort bare man kommer i gang der! Hører til der selv, og etter to mislykka AIH-forsøk skal vi inn på torsdag til samtale om IVF

Uff ja dette er så trasig når det er noe man virkelig ønsker og lengter etter[:(]
du skal se dere får den hjelpen dere trenger når dere beg i porsgrunn med beh,der er de kjempedyktige[;)]Skal selv i gang der om 2 mnd tid tenker jeg[;)]Lykke til,klem;)

Vi er jo i samme spor vi snoopy81 [;)] Bare jeg ligger et par uker forann deg i ventetiden [8D]

Får håpe vi begge får høre noe derfra snart.. kan ikke vente på å komme igang liksom!! [:D]

Vi her inne har det jo tøft på hver vår måte, og jeg tror ikke at folk som ikke er i samme situasjon som oss helt forstår hvordan det er. De sier de forstår, men hvordan kan man det hvis man ikke har opplevd det tett på kroppen, det er sånn jeg ser det.
Men man må jo bare prøve å fokusere positivt, selv om det ikke er så lett alltid[;)]

Jeg håper det klaffer for oss alle her inne snart, det har vi fortjent[:D]

Back
Topp