Jeg er sikkert den lengste traveren her inne

Comatose

Forelsket i forumet
Julilykke 2023
Jeg var aktiv her i 2007-2009 da jeg fikk min første :joyful:

Det som slår meg er at alt på internett er forandret siden 2007, men ikke emojiene her inne. De var stygge da og er enda styggere nå :bag:

Da var jo BV noe gigantisk og et superaktivt forum siden det ikke fantes noe annet alternativ. Noen andre her som var der på den tiden?
 
Jeg var aktiv her i 2007-2009 da jeg fikk min første :joyful:

Det som slår meg er at alt på internett er forandret siden 2007, men ikke emojiene her inne. De var stygge da og er enda styggere nå :bag:

Da var jo BV noe gigantisk og et superaktivt forum siden det ikke fantes noe annet alternativ. Noen andre her som var der på den tiden?
Jeg var her i 2011 :shy: Ble overrasket da jeg kom tilbake i 2020 og ingenting var endret. Før nå:hungover: hvorfor ikke ta emojiene i samme slengen:hilarious:
 
Hahaha, ja, det har jeg reagert på; at alle emojiene ser ut som om det gjorde på MSN'en til en 12åring, på tidlig 2000-tall :p

Jeg kom vel hit i 2015.
 
Forum i seg selv er nokså gammeldags. Minst 15 år siden jeg var på et forum sist
 
:hello Artig når de «gamle» kommer tilbake :biggrin

Jeg ble medlem i 2015. Husker jeg laget meg bruker. Da satt jeg på den stasjonære pc’en:computer005 Nå går det bare i tlf, artig å henge her :smug:
 
Jeg var veldig aktiv på samme tid som deg :knegg:
 
Jeg var aktiv på forumet her i 2010-2011, men husker ikke hvordan det så ut på den tiden sammenlignet med i dag:p
 
Var på barnimagen sitt forum i 2006, men kom først til babyverden i 2011, tilbake i 2020 hvor jeg da fikk en til og nå gravid med aller siste :Heartred
Men helt enig!! Hvorfor kunne dem ikke ordnet slik at man kan bruke samme emoji som på telefonen:laughing025
 
Hang på barnimagen mellom 2006 og 2009 ca, og her fra 2018. Venter nå nr 4 og siste :Heartred
 
Siden 2012 her, men da med en annen bruker :Heartred
Skjedd flere ganger at jeg har glemt passordet mitt her inne og ikke kommet meg inn. Kjedelig. Nå er passordet lagret på tlf, men husker det ikke :bag::hilarious:
 
Var her i 09-10. Så i 12-13. Så igjen nå, og emojiene er PRIKK like.
Dog var aktiviteten helt klart bedre, før alle andre plattformer tok over. :)
 
Vært og her siden 2006 :D
Første er født 27 feb 07 men var i mars 07 forummet da jeg hadde termin da
 
Jeg hang masse på mammanett sitt forum i 2004/05 - da var jeg 12-13 og utga meg absolutt ikke for å ha barn eller være gravid. Jeg bare synes det var sykt spennende med mammaforum og lese om fødsler, svangerskap og babyer. Jeg hadde vel 2-300 innlegg der tenker jeg :hilarious: så jada, det kan være mye div bak et forumbrukernavn :hilarious:
Og ja, forum var noe annet på den tiden :p
 
Back
Topp