Jeg er sikker på

Apeloffen

Forumet er livet
Jeg føler meg bombesikker på at vi blir å få en til gutt...BOMBESIKKER!!

Noen andre som har ei sterk aning om hvilket kjønn de får..eller kanskje har fått? Og isåfall, stemte det??[:D]

Jepp, blir en gutt til her også!

Jeg var veldig sikker på at det var en jente.
Og det ble det[:D]

Blir jo morro å se om vi får rett da[;)]

Jeg var forresten bombesikker på at vi skulle få gutt forrige gang også.. Og da hadde jeg jo rett..[:)]

Jeg hadde en liten feeling på at det var en gutt ja[;)]Vi så det jo på UL i uke 18 og vi da,så vi "slapp" å lure så lenge...[:)]

når jeg tissa på pinnen å så den var positiv ringte jeg søstern å sa du skal bli tante til en liten gutt!!!! stemte det men vesla null følelse....

da jeg gikk med sønnen min var jeg sikker på at han var gutt.. å da han kom var han det. nå var jeg sikker på jente å det fikk vi

jeg var bombesikker både første og andregangen ....og jeg hadde rett[:D]

Jeg var overbevist om at det var jente sist, og det var det.
Denne gangen var jeg mer usikker i starten, men hadde mest guttefølelse, og det ser ut til å stemme i følge ultralyden.

Her var begge bombesikre på at det skulle bli ei jente, der tok vi skammelig feil. Vi var så sikre at sambo nesten ikke trodde på meg da jeg fortalte at gyng så kjønnet på en ul en eller annen rundt uke 15. He he

Jeg var 100% sikker på at det var en liten gutt, og det var det..[;)] Jeg var så sikker på det at jeg følte at hvis det hadde blitt jente så hadde jeg blitt skuffet![8D] 

Jeg var bombesikker på at jeg skulle få gutt sist gang.., men ut kom det ei nydelig jente[8|]
Er ganske sikker på gutt denne gangen også. Så hvis jeg da tenker meg om, så betyr det sikkert jente denne gangen også[8D]

Back
Topp