jeg er sikker på!!

happymay

Betatt av forumet
at jeg klarer å finne hjertelyden med dopplerne mine, men hvordan teller man hjerteslag feks? Klarer ikke å få det til å høres ut som 177 slag i min som de liksom skal ligge på  nå?

Er det ikke noe bruksanvisning med? Mitt foster har 160 hjerteslag da jeg var i uke 10+4. Hjerteslag varier litt. 

Synes det er vanskelig å då telt... Telte vel bare 15 sek og fikk kanskje 20 i mitt hode... Det blir jo 80. Mulig jeg Teller halvveis??

kommer du til 80 er det stor sjanse for at det din egen du får inn! Du setter på stoppeklokke på mobilen å teller hjerteslag i for eksempel 20 sekunder så ganger du det med 3, event 10 sekunder å ganger med 6. Det er umulig å telle annenhver, iallefall har ikke jeg hatt sjans til det når jeg har funnet hjertelyden..

kommer du til 80 er det stor sjanse for at det din egen du får inn! Du setter på stoppeklokke på mobilen å teller hjerteslag i for eksempel 20 sekunder så ganger du det med 3, event 10 sekunder å ganger med 10. Det er umulig å telle annenhver, iallefall har ikke jeg hatt sjans til det når jeg har funnet hjertelyden..

kommer du til 80 er det stor sjanse for at det din egen du får inn! Du setter på stoppeklokke på mobilen å teller hjerteslag i for eksempel 20 sekunder så ganger du det med 3, event 10 sekunder å ganger med 10. Det er umulig å telle annenhver, iallefall har ikke jeg hatt sjans til det når jeg har funnet hjertelyden..

Min lille hadde 144 slag i minuttet uke 11+2 :)

Ok. Ganske sikker på at det er Mini og ikkje meg jeg finner men vet jo ikkje.. Vente en uke før Jeff prøver igjen:P er jo tidlig:P

Back
Topp