Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
at jeg klarer å finne hjertelyden med dopplerne mine, men hvordan teller man hjerteslag feks? Klarer ikke å få det til å høres ut som 177 slag i min som de liksom skal ligge på nå?
kommer du til 80 er det stor sjanse for at det din egen du får inn! Du setter på stoppeklokke på mobilen å teller hjerteslag i for eksempel 20 sekunder så ganger du det med 3, event 10 sekunder å ganger med 6. Det er umulig å telle annenhver, iallefall har ikke jeg hatt sjans til det når jeg har funnet hjertelyden..
kommer du til 80 er det stor sjanse for at det din egen du får inn! Du setter på stoppeklokke på mobilen å teller hjerteslag i for eksempel 20 sekunder så ganger du det med 3, event 10 sekunder å ganger med 10. Det er umulig å telle annenhver, iallefall har ikke jeg hatt sjans til det når jeg har funnet hjertelyden..
kommer du til 80 er det stor sjanse for at det din egen du får inn! Du setter på stoppeklokke på mobilen å teller hjerteslag i for eksempel 20 sekunder så ganger du det med 3, event 10 sekunder å ganger med 10. Det er umulig å telle annenhver, iallefall har ikke jeg hatt sjans til det når jeg har funnet hjertelyden..