Jeg er satt i gang..!

StineH

Elsker forumet
I dag tidlig gikk turen til Haukeland, jeg hadde på følelsen at jeg kom til å bli sendt hjem med beskjed om å møte opp på mandag, så feil kan man ta. Blodtrykket mitt var gått litt ned, misforstå meg rett - det var fortsatt veldig høyt. Men det utslagsgivende var at jeg nå også hadde tre pluss på proteiner i urinen. Dermed gikk det fort for seg, sparketest av babyen, inn til lege som kjente på meg og vips så har jeg fått satt et ballongkateter og startskuddet har gått. Noen timer etter kateteret var satt fikk jeg noen forferdelige smerter, som jeg håper kan sammenlignes med rier. Disse avtok heldigvis etterhvert og i kveld har livet vært ganske greit. Krysser fingrene for at disse grusomme sammentrekkningene var godt for noe og at jeg i morgen er så moden at de kan ta vannet uten noe mer dill og dall. Jeg fikk i allefall beskjed om at jeg ikke kommer til å reise hjem uten baby, så jeg ser virkelig enden på dette nå. Har forøvrig termin i morgen 21. Januar, ville vært morsomt om hun kom da.

Så spennende!! Håper du får en enkel og grei fødsel.. =)

Lykke til 
Jeg har også termin idag, men ingen baby.
Håper det skjer noe her snart.

Masse lykke til med innspurten.....

Lykke til :D

Owæææ så spennende

Masse lykke til

jentami* skrev:
Owæææ så spennende

Masse lykke til

Hvordan går det?

Tidlig på morgenkvisten, 12 minutter over 5 kom verdens skjønneste lille prinsesse til verdenen. Fødselen kan vel for noen høres dramatisk ut, men takket være fantastiske ansatte på Haukeland sitter jeg igjen med en meget positiv opplevelse. Fødselshistorien kommer litt senere.. Prinsessen var 3030 gram tung og 50 cm lang. Matlyst har hun også nok av. Nå skal vi være noen dager til på haukeland før vi reiser hjem til den stolte pappaen.

Gratulerer såå masse men en liten jente!! Fint å høre at du hadde en positiv opplevelse, gleder meg til fødselshistorie etterhvert.

Nå håper jeg at jeg også "flytter" inn på Haukeland snart!!

Så godt å høre!
Gratulerer så mye

Gratulerer så mye! Venter spent på fødselshistorien;)

Gratulerer

Back
Topp