StineH
Elsker forumet
I dag tidlig gikk turen til Haukeland, jeg hadde på følelsen at jeg kom til å bli sendt hjem med beskjed om å møte opp på mandag, så feil kan man ta. Blodtrykket mitt var gått litt ned, misforstå meg rett - det var fortsatt veldig høyt. Men det utslagsgivende var at jeg nå også hadde tre pluss på proteiner i urinen. Dermed gikk det fort for seg, sparketest av babyen, inn til lege som kjente på meg og vips så har jeg fått satt et ballongkateter og startskuddet har gått. Noen timer etter kateteret var satt fikk jeg noen forferdelige smerter, som jeg håper kan sammenlignes med rier. Disse avtok heldigvis etterhvert og i kveld har livet vært ganske greit. Krysser fingrene for at disse grusomme sammentrekkningene var godt for noe og at jeg i morgen er så moden at de kan ta vannet uten noe mer dill og dall. Jeg fikk i allefall beskjed om at jeg ikke kommer til å reise hjem uten baby, så jeg ser virkelig enden på dette nå. Har forøvrig termin i morgen 21. Januar, ville vært morsomt om hun kom da.