Jeg er saa bekymra!!

x1xPrinsesseMayahMin

Glad i forumet
Er det bare jeg som gaar aa bekymrer meg over at noe er galt? Har ikke hatt noen bloedninger osv, men jeg foler meg ikke gravid i det hele tatt.....ingen mage...ikke kan jeg kjenne livmoren...men legen sa den laa langt bak da...tenk om ungen har doedd eller noe? burde jeg ikke i det minste foele meg bittelitt gravid i uke 13?? selv om jeg ikke er kvalm osv lenger ...... er saa fryktelig aa gaa aa lure ...!! :(

ORIGINAL: bondekone

Går slik jeg å. Men det tror jeg har lit med måtten det ble på når jeg var på UL i slutten av juni. Skal til legen imorgen håper at han kan roe meg litt med at jeg får høre hjertet til barne slå.

Ja jeg hoerte om den historien..det hoertes ikke searlig goey ut nei... nei,vi faar krysse fingrene begge to og saa gaar det sikkert straalende fint med oss om en stund:)

Nesten som å lese om meg selv dette joh, he he. Tror nok vi bekymrer oss mye uten grunn. Hører stadig om de som har kjent spark og bevegelser tidlig i svangerskapet, og jeg kjenner og kjenner hver kveld når jeg har lagt meg i senga...men null å kjenne her enda. Er nok litt tidlig for meg enda i allefall, så prøver å slå meg til ro med den tanken[;)] 
Alt er nok i skjønneste orden skal du se![:)]

Gleder meg i allefall utrolig til UL på sykehuset den 9 august! [:D] DET skal bli deilig det! Og håper vi får se hva kjønnet på den lille er også. Klem

jeg skal ikke foer 25.august...foles ut som det er en evighet til!!! gleder meg:)

oj dette vart langt...Eg forstår følelsen din/doke som har det slik..men ein ting vil eg seie..det er heilt normalt! alle har det slik! [:)]

det er ikkje vanleg som 1.gangfødande å vete alt og kunne alt..
har hørt om mange som kan og veit det meste..
men når ein hører med andre som har mange barn som ikkje skjønner bæret så trur eg mykje er "oppdikta" til-lært kunnskap og ikkje erfaringbasert!! [8|]
mulig eg terger på meg noken nå!

tru meg at magen kjem tidsnok i veien[:D] for deg/doke..
selvsagt så er det MANGE forventningar som skal oppfyllast..og det er bånn i bøtta å vente på dei!![;)]

alt kjeme med tida,og doke lærer etterkvart! eg tar meg selv i mange ganger å lure på ..var det slik med lisja da???[8|]..og eg har ikkje den uroa lengre som eg hadde med ho..men når det vert noke styr slik som i helga og forrige uke så får ein slike"angst-anfall" og det skal ein ha..for det er med på å skjerpe sansane dine/deres og  de lærer kroppen å kjenne!!![:)]
håper dere fant litt trøst her..men som sagt..dere er heilt normale!!!![:D]
gode klemmer!!!

Jeg tror det er ganske vanlig å ha den følelsen, det blir jo sånn siden det er litt tidlig for å kjenne liv. Jeg heller kjenner ikke livmoren min og jeg er 16 uker på vei. Alt er helt sikkert fint hvis ikke pleier kroppen å si fra[;)]

Så gode dere er a! [:D] Er nok som dere skriver at det er helt normalt å være litt engstelig. Skjerpa sanser det har jeg i allefall fått, he he, det er helt klart, men det er i grunn litt deilig også. Gleder meg så utrolig til å kjenne lille inni her for første gang vel! [:D] Er så utålmodig og da vettu, he he. Men en ting er i allefall helt sikkert  og det er at jeg ELSKER å være gravid!!!!!!!! Koser med magen hele tiden... Stor klem!

Hei hei! [:D] Og takk for flotte ord! Det er faktisk utrolig betryggende å høre fra andre at det er helt normalt å ikke føle seg gravid, hvor enn dumt det sikkert høres ut for mange...  Men jeg gjorde også som du gjorde i begynnelsen av svangerskapet, jeg kuttet ut å lese alt som var skrevet, jeg kuttet til og med ut hele forumet her i lang tid fordi jeg innbildte meg selv at det var noe galt hele tiden. Ikke bra for hodet og engste seg sånn hele tiden, så det er noe jeg anbefaler alle som er i begynnelsen av ett svangerskap faktisk [:)] Men tror faktisk jeg kjente ett lite dytt inni her i går kveld når jeg la meg, ikke helt sikker, men jeg tror det! Gleder meg til å kjenne lille ofte vel... smelt!
Klem!

Back
Topp