Jeg er så

snart_mamma_til_nr_2

Glad i forumet
sliten av denne spyinga og kvalmen !! Har nå vært i fin form både mandag og tirsdag også er det på`n igjen onsdag og i dag :smiley-angry017 Kan ikke spise sel om jeg er kjempe sulten for alt bare kommer opp også blir jeg så dårlig at jeg kun kan ligge ned. Hadde virkelig håpa å komme noe tilbake i jobb, men foreløpig så ser det mørkt ut. I å med at dette er så forskjellig fra dag til dag.

noen som sliter med det samme ? At dagene er helt forskjellig å man ikke vet helt når det kommer ?

Jeg har vært dårlig i to uker. Spydd og holdt på i en uke. I dag og i går har jeg vært helt fin i formen :i blir nesten litt bekymret :(

Appen

Har vært dårlig i 3 uker. Utrolig hva man blir vant til. I dag har jeg for første gang på de ukene masse energi! Vaske hele huset, mens små brekninger sniker seg innpå:/ noen dager er jeg totalt sengeliggende, andre er helt greie... Men jeg kjenner jeg faktisk er litt glad når jeg våkner og er kvalm:) da er det mer virkelig at det ligger en liten spire der inne:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vært dårlig siden uke 4 - så det begynner bli slitsomt. Lever i en boble om dagen

Jeg har vært dårlig siden uke 7. Vekslende fra dag til dag, helt til uke 9.. Dårlig hele uke 9, for så å ha vekselvis gode dager igjen... Har hatt 3 kjempegode dager nå! Så prøv å trøst deg med at det sannsynligvis blir bedre <3 Håper det går over snart, utmattende å gå slik :/

Jeg har vært dårlig siden uke 6-7 er i uke 10 nå, dritslitsomt. Har også noen gode dager, men kvalmen og oppkastet kommer alltid tilbake. Trikset mitt er å få kjæresten til å lage så å si all mat. Spise så fort jeg blir kvalm, spise lite og ofte. Spiser mye karbohydrater brød (uten skorpe:p), rundstykker, pasta og pizza, det jeg klarer å holde på. Drikker farris(få i deg litt salt). Jeg sover dårlig om natta og for å unngå å ligge mye kvalm på natten, så har jeg eplebåter på nattbordet, det hjelper!:) Bare skyll tennene med fluor, ikke bra å ligge med eplesaft i munn:p

Drops er godt, da lurer jeg kroppen så den tror den får mat ;) Spis hva enn du kan tenke på som du tror du kan få i deg, alt er bedre enn ingenting :-) Grøt, is, loff, gele, juice er det også litt næring i, mandariner (godt der og da, men vondt å kaste opp pga syre), frokostblanding? :-)

Har det akkurat slik som deg. Har vært dårlig siden uke 6. Utrolig utmattende, både fysisk og ikke minst psykisk. Får dårlig samvittighet over tankene jeg kan få når jeg henger over doskåla for tiende gang den dagen. Men slik er det, så får man bare håpe at det går over snart! :) God bedring til alle som er dårlige!

Har vært slapp og kjei siden uke 7-8 men ikke kasta opp noe.men kan IKKE finne på å lage mat,så det står samboeren for xD er i uke 13 nå,her går det i appelsinjuice om dagen :) må ha Drikki 20 liter de siste ukene:)

Var kvalm og jævlig fra uke 6, men etter uke 10 så har jeg vært i merkbart bedre form. Har noen dager enda hvor jeg er veldig kvalm, men det blir færre og færre. Så bare hold ut:)

Jeg er bare kvalm om dagen, men er så sliiiiten av å være så kvalm.. Spyr oftest når jeg står opp, og så klarer jeg å holde på maten resten av dagen (som oftest).. Det er superslitsomt å hele tida jobbe mot kvalmen.. Men har jo slutta med Postafen i det minste.. :-)
Håper på bedring i fremtida..!

Helt lik her... Mest sengeliggendes, men har et par greie dager. Men kvalmen kommer fort snikendes om jeg gjør for mye ut av det! Håper det går over snart... Er så lei så lei... Vond og sår i halsen :(

Back
Topp