Jeg er så....

tingeling1

Forumet er livet
....sint og sur for tida..... [&:] Skjønner ikke helt hvorfor.... Skal ingenting til før jeg blir sint, både på mann og barn. Tåler ikke at de skriker eller maser, da kjenner jeg en utrolig irritasjon.... Aller helst vil jeg bare være for meg selv.... Skjønner ikke hva dette er for noe... Greit jeg er litt sliten pga jobben, pluss at pollenallergien plager meg og jeg sover litt dårlig. Men å være såååååå sur da???? Det skal sies at jeg er veldig lite sur til vanlig, mannen har alltid sagt at jeg pleier å være lett å ha med å gjøre.....bortsett fra nå...

Hva kan dette være da? Jeg liker ikke å være sånn..... Flere som har det sånn?? Jeg burde jo være strålende blid fordi det er vår....

Gravid???[8D][8D]

Men seriøst, mannen min blir litt gretten av allergien. Det ble bedre eter at han begynte å ta sånn allergi sprøyte i tillegg til medisinen. Så det kan jo være den da??

Ellers er det hormoner, prevensjonen eller PMS??

Ikke noe kjekt å være sur, har vært det selv etter jeg fikk satt inn HS, men nå er det blitt bedre[;)]

Ang allergien, har du medisiner du tar så du slipper å være så plaget?[8|]

Men nå skal du få ett svar som du ikke kommer til å like; JEG tror og mener sterkt at man SELV kan bestemme hvilket humør man skal være i. Bare man BESTEMMER seg!

Hvis man kjenner man blir sur og sint, så er det ens eget ansvar å ta tak i det og snu det rundt!!! Avbryt den vonde sirkelen!

ORIGINAL: Vand

Men nå skal du få ett svar som du ikke kommer til å like; JEG tror og mener sterkt at man SELV kan bestemme hvilket humør man skal være i. Bare man BESTEMMER seg!

Hvis man kjenner man blir sur og sint, så er det ens eget ansvar å ta tak i det og snu det rundt!!! Avbryt den vonde sirkelen!

Joda, har for så vidt vært enig med deg før... Men det føles virkelig som om jeg ikke har kontroll på det.... Jeg pleier som sagt ikke å være sur til vanlig, tror jeg egentlig er stort sett blid bortsett fra de siste par ukene....

Tar ikke medisiner for allergien fordi den gjør meg så trøtt at jeg holdt på å sovne på jobben..... Burde kanskje få tak i noe annet

ORIGINAL: tingeling1

Joda, har for så vidt vært enig med deg før... Men det føles virkelig som om jeg ikke har kontroll på det.... Jeg pleier som sagt ikke å være sur til vanlig, tror jeg egentlig er stort sett blid bortsett fra de siste par ukene....

Tar ikke medisiner for allergien fordi den gjør meg så trøtt at jeg holdt på å sovne på jobben..... Burde kanskje få tak i noe annet

Så TA kontrollen!!!! Jeg har selv vært både der du er nå, og depressiv før jeg fikk Ine... Men eneste måten er å komme seg ut blandt folk, gjøre koselige ting og VÆRE BLID!!!

Er det øyne, nese, hals du plages med da (allergi)?

ORIGINAL: tingeling1

Mannen har prøvd flere før han ble fornøyd med de han har. De heter Lorathadin mener jeg. Og sier det en gang til; har du vurdert sprøyte??

Du får gi en lyd hvis du finner en vidunderkur! [:-][X(][:D] 

Vand kommer jo med gode råd.. De skal vertfall jeg prøve! [:)]

Back
Topp